اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند تأکید کرد

منویات رهبری در برگزاری انتخابات بازخوانی شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند بر لزوم بازخوانی منویات رهبر فرزانه انقلاب در سفر اخیر به خراسان‌جنوبی برای استفاده در انتخابات آتی تأکید کرد.

منویات رهبری در برگزاری انتخابات بازخوانی شود

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: دشمنان در انتخابات قبلی، قصد ضربه زدن به ارکان انقلاب اسلامی را داشتند.

وی ادامه داد: خوشبختانه وجود رهبری حکیم، حضور مؤثر مردمی بصیر و خلق حماسه‏ای همچون 9 دی همه نقشه‏های آنها را نقش بر آب کرد.

علاءالدینی اضافه کرد: امروز نیز دسیسه‏های دشمنان برای ایجاد خلل در جریان انتخابات آتی قابل پیش‏بینی و لازم به هوشیاری است.

امام جمعه دماوند افزود: بی‏شک دشمنان اسلام و انقلاب برای جبران شکست‏های گذشته قصد مشکل‏تراشی در انتخابات خرداد ماه را دارند.

وی ادامه داد: از جمله اقدامات پیشگیرانه از اثرگذاری توطئه‏ها، بازخوانی منویات رهبر فرزانه انقلاب در سفر اخیرشان به خراسان‌جنوبی است.

علاءالدینی اضافه کرد: معظم‏له در آن سفر پرخیر و برکت بر مواردی نظیر برگزاری انتخابات مایه آبروی کشور، حضور گسترده و باشکوه، گزینش خوب همراه با صلاح کشور و پرهیز از تنش‏های سیاسی تأکید فرمودند.

امام جمعه دماوند افزود: امروز مردم از دولت‏مردان انتظار دارند تا با بسترسازی مناسب و اهتمام در برگزاری همراه با امنیت انتخابات در راستای خنثی‏سازی تلاش‏های دشمنان گام بردارند.

وی ادامه داد: همچنین حضور روشن‏گرایانه فعالان سیاسی با معرفی گزینه مناسب و دلسوز برای اصلاح جامعه، دوری از چالش‏آفرینی و برخورد ایجابی می‏تواند در خلق حماسه‏ای دیگر در انتخابات خرداد ماه 92 سهمی عمده داشته باشد.

علاءالدینی اضافه کرد: خوشبختانه نتیجه انتخابات در ایران اسلامی برخلاف سایر کشورهای جهان با عزم و اراده مردم رقم می‏خورد.

امام جمعه دماوند افزود: از این رو، انتخابات خرداد 92 بار دیگر تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی می‏کند.

انتهای پیام/2568/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول