اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اطلاعات استان گلستان در محمودآباد:

گوشمان در انتخابات به رهنمودهای رهبری باشد/ کلید خاورمیانه تحویل ایران شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اطلاعات استان گلستان درباره هوشیاری حزب‌اللهی‌ها درباره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید گوشمان به حسینیه امام خمینی (ره) و رهنمودهای رهبری باشد.

گوشمان در انتخابات به رهنمودهای رهبری باشد/ کلید خاورمیانه تحویل ایران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، جواد اسماعیلی شامگاه جمعه در یادواره شهدای روستای بیشه کلای این شهرستان با گرامیداشت اربعین سالار شهیدان بیان داشت: اربعین یک ریشه تاریخی و الهام‌بخش دارد و در تاریخ بشریت و حرکات وحیانی چهلم جایگاه ویژه‌ای دارد که اربعین حسینی سرآمد همه آنهاست.

وی با اشاره به اظهار نظر مورخان بی‌طرف دنیا مبنی بر اینکه در کنار جنگ‌های مختلف که در جهان رخ داده است، نبرد روز عاشورا که کمتر از یک روز به طول انجامید به ظاهر یک گروه برنده شد اما در واقع لشکر کوچک‌تر که همان لشکر حسین بن علی (ع) بود، برنده تاریخی آن شد.

مدیرکل اطلاعات استان گلستان با بیان اینکه جبهه سراسر نور امام حسین (ع) به مانند سکه دو رو و بعد دارد، تصریح کرد: بعد قیام که به ظاهر تا ظهر عاشورا تمام می‌شود، اما به گونه‌ای مهندسی شد که به نظر معماری خدای عالم و حقیقت قرآن است.

وجود 3 هزار کتاب معتبر درباره قیام حسین بن علی

 

اسماعیلی اضافه کرد: دو جهت مبارزه در جنگ عاشورا بسیار قابل تأمل است و رهبر جبهه حق برای تعالی دین جد خود تا اهدای کودک 6 ماهه نیز پیش می‌رود و باید گفت که تمام ظلم و جفای دنیا به صورت فشرده در کربلا آمده بود.

وی بعد دوم جبهه حسین بن علی را بعد پیام آن دانست و گفت: این بعد در واقع تکمیل‌کننده رسالت آن امام آزاده بود و هنوز می‌بینیم که نور حسین در جریان است و به همگان روشنی می‌بخشد.

مدیرکل اطلاعات استان گلستان محوریت این پیام را دو انسان کامل یعنی امام سجاد و حضرت زینب کبری عنوان کرد و افزود: در ظاهر جبهه پیام نیز به واسطه مغلوب شدن، ستمدیده بودن، تازیانه خوردن و قل و زنجیر جبهه شکست خورده است، اما در میدان دفاع از حق، موقعیت‌شناسی و اقدام به‌هنگام دو انسان در کنار یکدیگر و هم‌پیمان با هم که در واقع منادی قرآن هستند چه کارساز عمل می‌کند.

وی با اشاره به وجود 3 هزار کتاب معتبر درباره قیام حسین بن علی خاطر نشان کرد: در روز اربعین نیز شاهد حضور 20 میلیونی عاشقان حسین در کربلا از 130 کشور دنیا هستیم و می‌رسیم به فرمایش ارزشمند زینب کبری(س) که فرمودند: "اینجا مصاف عاشقان خواهد شد".

سفارش همه شهدا پشتیبان ولی فقیه باشید

 

اسماعیلی با طرح این سؤال که امروز در جبهه پیام چه مشکلاتی وجود دارد و حرف شهدا با ما چه است؟ تصریح کرد: گریه برای حسین و شهدا اگر گریستن همراه با نگریستن و نالیدن همراه با بالیدن نباشد معنایی ندارد و امانتی که امروز اصحاب قیام به عنوان وارثان شهدا به ما سپرده‌اند، چه مشکلاتی را به همراه دارد.

وی سفارش همه شهدا را پشتیبان ولی فقیه بودن دانست و افزود: باید در مقابل شهدا اهل عمل باشیم و بعد شهدا پشت سر ثمره خون آنها که همان ولایت مطلقه فقیه است قرار بگیریم.

اسماعیلی بیداری اسلامی دنیا را ثمره انقلاب اسلامی ایران که نشأت گرفته از قیام عاشورا بود، عنوان کرد و اظهار داشت: در مجلس تصمیم‌گیری آمریکا، رایس عنوان کرده بود که صدایی که از مصر، تونس، اردن، بحرین و عربستان و در 80 ایالت آمریکا می‌آید، همان صدایی است که در سال 1975 در ایران شنیدیم و صدای الله‌اکبر نیز همان الله‌اکبر انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: آنها جوابشان این بود که ما همه این کشورها را کنترل می‌کنیم و پس از 6 ماه از آن صحبت‌ها دوباره اظهارات رایس این بود که "امروز من در هر حوزه‌ای بررسی می‌کنم و در هر پیچ تاریخی در همه دنیا اعم از آفریقا، آسیای دور و نزدیک، اروپا و آمریکا یا صدای خمینی یا صدای خامنه‌ای به گوش می‌رسد".

در مقابل هرگونه تحریمی سربلند هستیم

 

مدیرکل اطلاعات استان گلستان خاطر نشان کرد: این حرف یک آدم استخوان‌داری است که اهل کتمان و رازداری است و ببینید که دنیا چه کرده است که تا حد انفجار پیش رفته است و حال سؤال این است که در تراز انقلاب اسلامی ایران سال 91 ما کجاییم و آیا ایجاد اختلاف و یأس و ناامیدی در جامعه می‌ارزد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه " دشمن را ضعیف فرض نکنید"، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران در مقابل کشورهای پهلوان و میدان‌دار، در حال میدان‌داری است و داشتن استقلال، آزادی، غیرت و آقایی و همچنین جنگ 8 روزه غزه و پارچه‌زدن در غزه بابت تشکر از ایران هزینه دارد.

اسماعیلی افزود: هزینه این آقایی تحریم بانک‌ها و نخریدن نفت شماست اما به لطف خدا در حوزه استراتژیک نظام، آنقدر این بنا رفیع است و مهندسی دقیقی از سوی شخصیت اول مملکت صورت گرفته است که در مقابل هرگونه تحریمی سربلند هستیم.

اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش

 

وی با اشاره به رهنمود ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه "اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش شرایط امروز جامعه است"، تصریح کرد: معظم‌له از 5 سال قبل توجه جدی به مسائل اقتصادی را تاکید کردند و اگر آن روز توجه بیشتری داشتیم، امروز بهتر می‌توانستیم مباحث اقتصادی را جمع و جور کنیم.

اسماعیلی رهبری را هدف برنامه‌ریزی شده دشمن دانست و گفت: معاون امنیت آمریکا می‌گوید که معنایی برای ولی فقیه در هیچ گنجینه و سابقه‌ای وجود ندارد و همین گنجینه ناشناخته آنچنان خاری است در چشم ما که نقشه‌های ما را نقش بر آب می‌کند و از این رو به دنبال کسانی در داخل کشور هستیم تا این خارها را از چشممان بردارند.

رهبر معظم انقلاب بر تمام دنیا اشراف کامل دارد

 

مدیرکل اطلاعات استان گلستان نگاه دنیا به رهبری را از ابعاد گوناگون بررسی کرد و اظهار داشت: با اطمینان می‌گویم که در حوزه اقدامات فناوری و توسعه بنیادی هیچ رهبری در دنیا به مانند مقام معظم رهبری مدیریت صحنه‌ای و هدایت میدان عمل را در دست ندارد.

وی ادامه داد: یک انسان در اوج معرفت و شناخت دین در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی نیز یک هدایت‌گر کامل است و این از عنایات حق تعالی است.

اسماعیلی با اشاره به تعجب ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مبنی بر اینکه اظهارات رهبر ایران این را تداعی می‌کند که ایشان هم‌اکنون در خیابان‌های مسکو در حال راه رفتن است، بیان داشت: این یعنی اینکه رهبر معظم انقلاب بر همه دنیا اشراف کامل دارد و در واقع دنیا را اداره می‌کند.

15 راه حل برای زمین‌گیر کردن ایران توسط دشمنان

وی 15 راه حل برای زمین‌گیر کردن ایران را نقشه دشمن برای از بین بردن جمهوری اسلامی دانست و گفت: با همه هزینه‌هایی که دشمن کرده است، امروز ایران در اوج اقتدار و عزت قرار دارد به طوری که 11 برابر دنیا سرانه تولید علم داریم و جایگاه ما در منطقه اول و در دنیا شانزدهم است و هم اینها منطق ارزشمند شهداست.

مدیرکل اطلاعات استان گلستان با بیان اینکه امروز در جبهه پیام نقص و مشکل داریم، تصریح کرد: یکی از این مشکلات دچار شدن به ادبیات گوناگون و تحلیل‌های مختلف است در حالی که شهدا یک راه را برای ما ترسیم کرده‌اند و آن این است "پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکت آسیبی نرسد".

وی انتخابات ریاست جمهوری در 24 خرداد سال آینده را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: گوش به فرمان رهبری باشیم چرا که ایشان مصداق و معیار را معین می‌کند و توجه داشته باشیم که خود را مفت نفروشیم.

معیار برای ما منطق و مصادیق حضرت آقا است

اسماعیلی افزود: معیار برای ما منطق و مصادیق حضرت آقا است و حزب‌اللهی‌ها و بسیجی‌ها به غیر از این نباید فکر کنند و باید ببینم از بین کاندیداها چه کسانی در زمان فتنه در حوزه دفاع از رهبری و ولایت بوده‌اند.

وی فتنه جدید در آستانه انتخابات را برگزاری انتخابات آزاد عنوان کرد و ابراز داشت: آیا دنیا به آزادی انتخابات ایران اذعان نداشت؟ اما یک عده خواص بی‌بصیرت نمی‌خواهند این واقعیت را قبول کنند و امروز نیز دم از دولت وحدت ملی و شورای رهبری می‌زنند.

اسماعیلی این حرف‌ها را صرفا برای خریداران روزنامه‌ای مناسب دانست و افزود: این کارها برای زنده‌ کردن چهره‌های فتنه سال 88 است اما بدانند این ملت در 9 دی تیر در کمان گذاشته و تابوت افراد مردود داخلی در ایجاد فتنه را هدف قرار دادند.

آمریکا کلید خاورمیانه را تحویل ایران داد

 

وی آخرین بررسی دنیا درباره ایران را توانمندی بالای نظامی کشورمان عنوان کرد و ابراز داشت: دنیا یارای مقابله نظامی با ما را نخواهد داشت و آنچه که آنها دیدند و تحلیل کردند شاید یک سوم داشته‌های نظامی ما بوده است.

مدیرکل اطلاعات استان گلستان با بیان اینکه در مسائل اقتصادی در داخل کشور مشکل داریم، تصریح کرد: این اقتصاد را خودمان بنا کردیم و آنهایی که امروز مدعی فقیر شدن مردم هستند خودشان در گذشته دست‌اندرکار بوده‌اند و امروز به جای بیان راه حل به دنبال تخریب‌ کردن و خالی‌کردن دل مردم هستند و این کار همان کاری است که دشمن در بیرون از کشور انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا کلید خاورمیانه را تحویل ایران داده است، خاطر نشان کرد: به دست آوردن این عزت و سربلندی، مشکلاتی همچون گرانی ناشی از تحریم، بالا رفتن نرخ ارز و ... را به همراه دارد.

گوشمان به حسینیه امام خمینی و رهنمودهای رهبری باشد

 

اسماعیلی ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم با بصیرت، فکر و لبیک‌گویی این مردم که رهبری بر آن تکیه زده است از این مشکلات نیز سربلند بیرون آییم.

مدیرکل اطلاعات استان گلستان 9 دی را برنامه‌ریزی شده از سوی خداوند دانست و گفت: در این حماسه بزرگ، قلب‌های متعلق به ولی فقیه به خیابان‌ها ریختند و به موضوع دین، رهبری و ارزش‌ها نگاه ماندگار کردند و این شد که حماسه 9 دی در تاریخ ثبت شد.

وی در پایان به مسئولان توصیه کرد تا در همه حوزه‌ها برای مردم تلاش کنند و اذعان داشت: اگر به هوش نباشیم فتنه‌ای سنگین‌تر از گذشته به وجود می‌آید و باید گوشمان به حسینیه امام خمینی و رهنمودهای رهبری باشد.

انتهای پیام/86013/ب40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول