اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سرخ‌رود مازندران مطرح کرد

التهاب در انتخابات آینده ممنوع / بصیرت راه اختلاف را می‌بندد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سرخ‌رود مازندران با اشاره به اینکه انتخابات صحنه‌ای حساس برای کشور است،گفت: حضور در تمام صحنه‌های انقلاب یکی از سفارش‌های مهم شهیدان است که باید به دور از هرگونه اختلاف و التهاب، دلها را به هم نزدیک کنیم.

التهاب در انتخابات آینده ممنوع / بصیرت راه اختلاف را می‌بندد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد ، حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری صبح امروز در یادواره شهدای بخش سرخ رود محمودآباد که با حضور عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در مصلای جمعه شهر سرخ‌رود برگزار شد، با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی ستاد برگزاری یادواره شهدای این بخش بیان داشت: مهم‌ترین علت برگزاری اینگونه یادواره‌ها ، نشان دادن اوج علاقه مردم به شهدا و آرمان‌های آنهاست.

حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری افزود: یکی دیگر از پیام‌های مردم در برگزاری یادواره شهدا این است که تجدید عهد و پیمان با آنها کنیم که تا آخرین نفس و تا آخرین گلوله و قطره‌های خون خود برای پاسداری از همان ارزش‌هایی که شما رفته‌اید، ایستاده‌ایم، خواهیم ایستاد و فریاد می‌زنیم «لبیک یا حسین».

وی با بیان اینکه شهدا از نگاه معارف دینی خصوصیاتی همچون شاهد بودن، شافع بودن، حی مرزوق و شادمان بودن و نظر کردن به وجه‌الله را به همراه دارند ، تصریح کرد: با نگاهی که به وصیت‌نامه‌های نورانی شهدای بخش سرخ‌رود داشته‌ام ، حرفشان با ما این بوده است که برای اسلام و حمایت از دین، مذهب، قرآن و امامان رفته‌ایم.

جباری ادامه داد : شهدا می‌گویند برای این به جبهه‌ها رفته‌ایم تا مردم ما دین، نماز، امر به معروف و نهی از منکر و تولی و تبری خود را فراموش نکنند و در چهار راه زندگی دنیوی خود گم نشوند.

وی پیام مهم شهدا به مردم را متحد و مهربانی نسبت به یکدیگر دانست و افزود: این یعنی اینکه هر چه فریاد داریم بر سر آمریکا و اسرائیل بزنیم و هر چه انرژی داریم برای حمایت از ولی فقیه خود صرف کنیم.

امام جمعه سرخ رود مازندران اضافه کرد: اکثر شهدا به ما گفته‌اند و می‌گویند که «پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکت ما آسیبی نرسد».

جباری در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم  و سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری آینده خاطر نشان کرد: حضور در تمام صحنه‌های انقلاب یکی دیگر از سفارش‌های شهیدان به ملت است که انتخابات نیز صحنه‌ای حساس برای کشور است و باید با بصیرت بالا به دور از هرگونه اختلاف و التهاب، دلها را به هم نزدیک کنیم.

انتهای پیام/86013/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول