اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

فراهم کردن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات وظیفه همه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بر ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه تاکید کرد و گفت: همه باید در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات فعالیت کنند.

فراهم کردن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات وظیفه همه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی در ادامه سلسله نشست‌های هم‌اندیشی نخبگان جوان با مسئولین استان زنجان که با حضور معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با موضوع سازمان‌های مردم‌نهاد، فرصت و چالش‌های پیش رو برگزار شد، به ارتقای رتبه استان زنجان از 3 به 2 اشاره کرد و اظهار داشت: این مهم به مدد تلاش‌های مسئولان استان میسر شده است.

*زنجان موقعیت جغرافیایی استثنایی دارد

وی به موقعیت استثنایی استان زنجان به لحاظ جغرافیایی اشاره کرد و افزود: زنجان به نوعی در مسیر عبور 10 استان کشور قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به جایگاه ممتاز زنجان در بین استان‌های دیگر اشاره کرد و گفت: این جایگاه از پایتخت شور و شعور حسینی و غواصان دریادل کسب شده است.

وی ابراز امیدواری کرد، استان زنجان در آینده نزدیک به جایگاه شایسته خود ارتقا یابد.

رحمانی به مصوبات ستاد ساماندهی جوانان استان زنجان اشاره و اضافه کرد: بر اساس یکی از این مصوبات مسئولان باید برای برخورداری از نظرات جوانان نشست‌هایی را با آنها برگزار کنند.

وی تصریح کرد: 10 تا 12 ارگان مسئولیت برگزاری نشست‌ با نخبگان را بر عهده گرفته‌اند، که یکی از آنها اداره کل ورزش و جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به برگزاری نشست طی روز دوشنبه با یکی از معاونان سپاه انصارالمهدی (عج) اشاره و تاکید کرد: این نشست از جمله نشست‌های بسیار مفید بود.

وی به ادامه‌دار بودن نشست‌ها با جوانان تاکید کرد و گفت: مسئولان در این نشست‌ها بیشتر دوست دارند، بشنوند تا از فرصت همنشینی با جوانان بهره‌مند شوند.

رحمانی به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری اشاره و تصریح کرد: کسانی که وی را می‌شناسند می‌دانند که روحیه سیاسی ندارد.

*سمن‌ها نباید به هیچ حزب سیاسی وابسته باشند

وی با اشاره به اینکه سمن‌ها بر اساس اساسنامه نمی‌توانند کارهای سیاسی بکنند، ادامه داد: سازمان‌های مردم‌نهاد نباید به هیچ حزب سیاسی وابستگی داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بر ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه تاکید کرد و گفت: همه باید در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات فعالیت کنند.

وی بر مراقبت از سمن‌ها در مقابل طمع برخی تاکید کرد و افزود: سمن‌ها باید مستقل فعالیت کنند.

رحمانی مکان را مهم‌ترین مشکل فعالیت سمن‌ها دانست و گفت: این مشکل باید به نحوی حل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به لزوم حضور ایران در شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی تاکید کرد و گفت: ایران ظرفیت‌های زیادی برای ارائه در این شبکه‌ها دارد که باید استفاده شود.

دبیر سمن بنیاد ازدواج کوثر نیز در این نشست اقدام به معرفی سمن خود کرد.

عبدالله مهدیون فعالیت سمن خود را در راستای تحکیم بنیاد خانواده اعلام کرد و گفت: اتفاقات روی داده در عرصه خانواده‌ها در امر طلاق به مانند زلزله است.

*طلاق یک معضل اجتماعی است

وی به وقوع 100 طلاق در هر ماه در سطح استان زنجان اشاره و تصریح کرد: حل این معضل اجتماعی که دامن اجتماع را گرفته نیازمند همفکری و همکاری همه احاد جامعه است.

مهدیون از برگزاری کلاس‌های قبل، حین و بعد از ازدواج برای زوج‌ها توسط  سمن بنیاد ازدواج کوثر خبر داد و افزود: این سمن نمایشگاه‌هایی را هم برای آگاه‌سازی جامعه برگزار کرده است.

شایان ذکر است، در استان زنجان سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه‌هایی مانند علمی، پژوهشی، اعتقادی، مذهبی، گردشگری، فناوری و اطلاعات، مواد مخدر و ایدز، بهداشت و سلامت، فعالیت‌های جهادی و ازدواج به سبک ایرانی اسلامی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/73004/ع40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول