اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک تحلیلگر سیاسی مطرح کرد

سقوط دولت‌های اقماری آمریکا از متغیرهای تاثیرگذار در انتخابات 92 است

خبرگزاری فارس: یک تحلیلگر سیاسی با اشاره به متغیرهای داخلی و خارجی در انتخابات گفت: سقوط دولت‌های اقماری آمریکا از متغیرهای مثبت خارجی تاثیرگذار در انتخابات 92 است.

سقوط دولت‌های اقماری آمریکا از متغیرهای تاثیرگذار در انتخابات 92 است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالرضا ریزی بعد از ظهر امروز در گردهمایی سیاسی کارکنان سپاه شهرستان جم اظهار داشت: امروز نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و به فضل خدا هر روز شاهد رشد و پیشرفت بیشتر نظام اسلامی هستیم.

وی افزود: امروز تبعیت از ولایت فقیه و حرکت در مسیر رهبری امری مهم و ضروری است که موجبات رشد و پیشرفت بیشتر کشور می‌شود.

این تحلیلگر مسایل سیاسی با اشاره به تهدیدات نظام سلطه در انتخابات سال 92 خاطرنشان کرد: انتخابات سال 92 یک انتخابات مهم و تاثیرگذار است.

ریزی تصریح کرد: همزمانی دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها و همچنین بروز حساسیت‌ها و هیجانات کشوری و محلی از ویژگی‌های انتخابات سال 92 است.

وی اضافه کرد: این دو انتخابات، حساسیت‌ها و هیجان‌ها را در جامعه افزایش می‌دهد.

این فعال سیاسی، متغیرهای تاثیرگذار بر انتخابات را به متغیرهای خارجی و داخلی تقسیم کرد و بیداری اسلامی و سقوط دولت‌های اقماری آمریکا و شکست توطئه حمله به غزه و بحران اجتماعی و اقتصادی در آمریکا و اروپا را از متغیرهای مثبت خارجی بیان کرد.

ریزی، ناامنی در عراق و سوریه، تهدید جدی ناتو  بر ضد سوریه و چرخش حاکمان ترکیه در میدان آمریکا را از متغیرهای منفی خارجی تاثیرگذار بر انتخابات دانست.

وی از متغیرهای مثبت داخلی تاثیر گذار بر انتخابات به ظرفیت‌های گوناگون نظام در مقابله با فتنه دشمن و اقتدار و جایگاه رهبری و همچنین انسجام و همراهی مردم اشاره کرد و گفت: پایین بودن انگیزه دولت از متغیرهای منفی داخلی تاثیرگذار است

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول