اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از گذشت 4 سال انجام می‌شود

افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری فردوس در صورت تامین اعتبار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی فردوس گفت: در صورت تامین اعتبار لازم پس از گذشت 4 سال، مجتمع فرهنگی و هنری فردوس در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری فردوس در صورت تامین اعتبار

علی‌اکبر پیشاوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه مجتمع فرهنگی و هنری فردوس از سال 86 آغاز و بر اساس قرارداد این پروژه باید طی مدت دو سال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفت.

وی افزود: عدم تامین اعتبار لازم سبب طولانی شدن زمان اجرای پروژه و همچنین عدم همکاری پیمانکار برای تکمیل پروژه شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی فردوس تصریح کرد: در حال حاضر پروژه مجتمع فرهنگی و هنری فردوس از پیشرفت 97 درصدی برخوردار و فقط کارهای جزئی و تجهیز و نصب تاسیسات پروژه باقی مانده است.

پیشاوری یادآور شد: در صورت تامین اعتبار و همکاری پیمانکار، پیش‌بینی می‌شود که پروژه مجتمع فرهنگی و هنری فردوس در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

صرف یک‌میلیارد و 100 میلیون تومان در مجتمع فرهنگی و هنری فردوس

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود یک‌میلیارد و 100 میلیون تومان در پروژه مجتمع فرهنگی و هنری فردوس هزینه شده است، گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه به مبلغ 100 میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز است.

رئیس اداره راه و شهرسازی فردوس افزود: پروژه مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان در زمینی به مساحت 2 هزار و 70 متر مربع احداث و شامل ساختمان اداری، اتاق بازی کودکان، اتاق‌های تریا، گریم، قرائت‌خانه خواهران و برادران، نمایشگاه، کلاس‌های آموزشی و سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 500 نفر است.

پیشاوری، عدم تامین اعتبار لازم و همچنین کوتاهی و قصور پیمانکار را مهم‌ترین علت طولانی شدن پروژه مجتمع فرهنگی و هنری فردوس عنوان کرد.

انتهای پیام/69007/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول