اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن شوشتر خواستار شد

تامین اعتبار برای بهسازی روستاهای شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شوشتر خواستار تامین اعتبار به منظور بهسازی و اجرای طرح هادی روستاهای این شهرستان شد.

تامین اعتبار برای بهسازی روستاهای شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، اکبر حسین‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان با اشاره به وضعیت روستاها و اعتبار مورد نیاز برای رفع مشکلات در این حوزه، اظهار داشت: تامین اعتبار مورد نیاز برای بهسازی و اجرای طرح هادی روستاهای شهرستان شوشتر ضروری است و در برخی از روستاها دچار مشکلات زیادی هستیم.

وی با اشاره به تعداد روستاهای شوشتر، افزود: شهرستان شوشتر دارای 197 روستا است و هر روستان نیز بیش از دو کیلومتر طول دارد و به این دلیل اجرای طرح هادی در روستاها حداقل 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه در سال گذشته اعتبارات مناسبی برای بهسازی و اجرای طرح هادی روستاهای محروم شوشتر دریافت شد، خاطرنشان کرد: در سال‌جاری باید روند اختصاص اعتبار به روستاهای شوشتر ادامه پیدا کند و نیاز است مسئولان استانی به وضعیت روستاهای شوشتر توجه بیشتری کنند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شوشتر با اشاره به افزایش قابل توجه نرخ مصالح ساختمانی، تاکید کرد: در شرایط کنونی به دلیل نوسانات قیمت‌ها میزان تمام شده اجرای فعالیت‌های عمرانی رشد چشم‌گیری داشته است.

حسین‌زاده افزود: در حال حاضر در روستاهای ابوعظام، قل‌رومزی، دیلم جدید و پیرگاری در حال انجام فعالیت عمرانی هستیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شوشتر خاطرنشان کرد: برای اجرای فعالیت‌های عمرانی در روستاها نیازمند همکاری روستاییان هستیم و مردم باید با بنیاد مسکن همکاری بیشتری در حفاظت از ابنیه‌های احداث شده داشته باشند.

شهرستان شوشتر با داشتن 197 روستا در دو بخش مرکزی و شعیبیه از شهرهای پرجمعیت در حوزه روستایی خوزستان به حساب می‌آید.

انتهای پیام/72006/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول