اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران مجلس خبر داد

تحقق 18 درصدی اعتبارات دستگاه‌های اجرایی/ بصیرت و هوشیاری راه خروج از مشکلات

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بصیرت و هوشیاری عمومی راه خروج از مشکلات است، برخی‌ به دنبال فتنه بدتر از سال 88 هستند، ولی ما در موقعیت بدر و خیبر هستیم و با صبر قطعا به پیروزی خواهیم رسید.

تحقق 18 درصدی اعتبارات دستگاه‌های اجرایی/ بصیرت و هوشیاری راه خروج از مشکلات

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، کمال علیپور صبح امروز در جمع مردم زیراب به اختصاص اعتبارات ادارات و نهادها اشاره و خاطر نشان کرد: به روال متعارف 80 درصد اعتبارات باید تا دی ماه اختصاص می‌یافت، ولی با توجه به مشکلات موجود تنها 18 درصد اعتبارات به ادارات و نهادها اختصاص یافته است.

وی به انتخابات ریاست جمهوری اشاره و با بیان اینکه برخی‌ها در حال شیطنت و بیان شعارهای رنگین هستند، یادآور شد: بصیرت و هوشیاری عمومی راه خروج از مشکلات است، برخی‌ها به دنبال فتنه بدتر از سال 88 هستند، ولی ما در موقعیت بدر و خیبر هستیم و با صبر قطعا به پیروزی خواهیم رسید.

علیپور با اشاره به برنامه‌ریزی‌های هوشمندانه دشمنان برای صدمه به نظام اسلامی گفت: بصیرت و هوشیاری عمومی راه خروج از مشکلات است.

وی با تاکید بر اینکه باید ریشه‌ای کار کنیم، گفت: قانونگذاری و نظارت از وظایف نماینده مجلس است و برای گسترش زیرساخت‌ها باید تلاش کنیم و از بیان شعارهای کف روی آب پرهیز کنیم.

نماینده سوادکوه، قائم‌شهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بانک مرکزی و 80 درصد بانک‌های ما را تحریم کرده‌اند به تحمل صبورانه شرایط تاکید کرد و یادآور شد: امروز در مقایسه با شرایط دفاع مقدس و تحریم‌های گذشته و موانع دشمنان شرایط بهتری داریم.

علیپور با بیان اینکه در گذشته پول نفت صادراتی ما تا 48 ساعت بعد به حساب بانک مرکزی واریز می‌شد، گفت: در حال حاضر با توجه به تحریم‌ها تا 48 روز هم به حساب ما واریز نمی‌شود و مشکلات فروش خاصی هم وجود دارد.

جلوگیری از انحراف مهم‌ترین درس قیام امام حسین(ع)

نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به درس‌های عاشورا گفت: جلوگیری از انحراف مهم‌ترین درس قیام امام حسین (ع) است.

علیپور به زنده بودن نام و یاد امام حسین(ع) بعد از یک هزار و 400 سال به احیای اسلام توسط نهضت حسینی اشاره کرد و یادآور شد: اگر از پیام غدیر انحراف ایجاد نمی‌شد، شاید شاهد مصیبت کربلا نبودیم.

وی به مهم‌ترین پیام کربلا اشاره کرد و یادآور شد: جلوگیری از انحراف مهم‌ترین درس قیام امام حسین(ع) است.

وی به تبعیت انقلاب اسلامی از قیام حسینی اشاره و خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با استفاده از آموزه‌های قیام امام حسین(ع) به پیروزی رسید و آرامش امروز ما با تبعیت از آن ارزش‌ها به دست آمده است.

علیپور به وضعیت حساس امروز جامعه اشاره کرد و یادآور شد: دشمن با فشارهای هوشمندانه قصد صدمه به نظام اسلامی را دارد و ابتدا به خودم و سپس به همه مسئولان می‌گویم که وظیفه و حق نداریم که "نق" بزنیم و باید در استمرار آرامش در جامعه تلاش کنیم.

این نماینده مجلس به همراهی مردم برای عدم صدمه به انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن به روش‌های هوشمندانه از مسیر اقتصادی برای ضربه به نظام اسلامی وارد شده است.

انتهای پیام/86015/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول