اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:

3 بیمارستان در خراسان‌جنوبی آماده بهره‌برداری است

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی گفت: در حال حاضر سه بیمارستان استان که در قالب طرح‌های مهر ماندگار بوده، آماده بهره‌برداری است.

3 بیمارستان در خراسان‌جنوبی آماده بهره‌برداری است

مسعود مالکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: این بیمارستان‌ها در شهرستان‌های سربیشه، درمیان و سرایان احداث شده است.

وی افزود: عملیات ساخت سه بیمارستان 24 تختخوابی شهرستان‌های سربیشه، درمیان و سرایان از سال 86 آغاز شده است.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: این بیمارستان‌ها در مجموع با مساحت 9 هزار و 906 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان ساخته شده است.

مالکی ادامه داد: این سه بیمارستان در حال حاضر برای تجهیز، به صورت موقت به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تحویل داده شده است.

وی بیان کرد: احداث بیمارستان 100 تختخوابی فردوس و بیمارستان خوسف نیز از دیگر طرح‌های مهر ماندگار خراسان‌جنوبی در بخش بهداشت و سلامت است.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی گفت: ساخت بیمارستان فردوس از سال 88 آغاز شده که تاکنون 5 میلیارد و 500 هزار تومان برای آن هزینه و 76 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مالکی به ساخت بیمارستان خوسف نیز اشاره کرد و افزود: ساخت این بیمارستان در سال جاری آغاز شده که تاکنون هشت درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی به واحدهای مسکونی مهر در استان اشاره کرد و ادامه داد: در مهرماه امسال بیش از 6 هزار واحد مسکونی مهر با حضور وزیر افتتاح و تحویل متقاضیان شد.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی افزود: برای این تعداد واحد مسکونی اعتباری بالغ بر 190 میلیارد تومان هزینه شده است.

مالکی مساحت این واحدها را در مجموع 632 هزار و 700 متر مربع دانست و یادآور شد: مساحت مفید هر واحد مسکن مهر بین 75 تا 110 مترمربع و قیمت تمام شده آن به طور متوسط بین 29 تا 34 میلیون تومان است.

انتهای پیام/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول