اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشهد:

با خرافه‌گویی و قمه‌زنی در هیئت‌های مذهبی برخورد قانونی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مشهد گفت: در راستای جلوگیری از ترویج فرهنگ خرافه‌گویی با هیئت‌های مذهبی ترویج دهنده این امر برخورد قانونی می‌شود.

با خرافه‌گویی و قمه‌زنی در هیئت‌های مذهبی برخورد قانونی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس در مشهد،‌ احد کریمی ظهر امروز در نشست خبری ویژه فعالیت‌های دهه آخر صفر سازمان پایانه‌های مسافربری در سالن کنفرانس پایانه امام رضا(ع) اظهار کرد: در راستای امنیت و اطمینان خاطر زائران در مشهد مقدس تدابیر امنیتی پلیس انتظامات مشهد در ایام دهه آخر صفر انجام شده است و نیروهای امنیتی در حالت آماده‌باش صددرصد هستند.

وی ادامه داد: پلیس انتظامات مشهد جلسات متعددی با مسئولان هیئت‌های مذهبی و کاروان‌ها داشته است و موضوعات مورد اهمیت به آنها ابلاغ شده است که امیدواریم مشکلی از سوی آنها در شهر پیش نیاید.

کریمی خاطر نشان کرد: با تمامی هیئت‌های مذهبی و کاروان‌هایی که به ترویج خرافه‌گویی و قمه‌زنی روی آورند نیز برخورد قانونی ‌می‌شود.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: در تمامی ایستگاه‌های فرمانده پلیس، اورژانس و نیروهای آتش‌نشانی نیز حضور دارند و در تمامی مواقعی که نیاز باشد و حوادث پیش‌بینی نشده‌ای اتفاق افتد نیروها را اعزام می‌کنیم.

وی عنوان کرد: در خصوص ایستگاه‌های صلواتی نیز با توجه به تبیین آئین‌نامه برای آنها در سال جاری قانون‌مندتر برگزار می‌شوند و در مکان‌های مناسبی مجوز احداث آنها داده شده است.

کریمی خاطر نشان کرد: امنیت زائرین برای انتظامات پلیس از اهمیت بالایی برخوردار است و برای بروز احتمالی مشکلات کاروان‌های پیاده اقداماتی صورت گرفته و از نیروهای بسیج و یگان ویژه به عنوان نیروهای کمکی در این ایام استفاده می‌شود.

فرمانده انتظامی مشهد در ادامه عنوان کرد: وضعیت ایمنی راه‌های خراسان‌رضوی و جاده‌ها باید کنترل شود و در اجرای موفقیت‌آمیز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران پیاده و موتورسواران در سطح استان با همکاری سایر دستگاه‌های ذی‌ربط اقدامات مطلوبی صورت بگیرد.

انتهای پیام/70018/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول