اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کردستان اعلام کرد

فعالیت 529 هیئت مذهبی در کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان کردستان از فعالیت 529 هیئت مذهبی در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد 11 هیئت ویژه اهل تسنن هستند.

فعالیت 529 هیئت مذهبی در کردستان

علی خزایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از این تعداد 74 هیئت مذهبی در شهرستان سنندج فعالیت دارند.

وی با اشاره به روند افزایشی هیئت‌های مذهبی استان کردستان خاطرنشان کرد: تعداد چهار هیئت جدیدالتأسیس در شهرستان سنندج با تلاش شورای هیئت مذهبی این شهرستان فعالیت خود را از ماه صفر آغاز کرده‌اند.

وی تصریح کرد: هیئت سیدالشهدا اداره زندان‌ها، هیئت بیرق الزهرا(س)، هیئت پزشکان و روضه خانگی اهل سنت چهار هیئتی هستند که از ماه صفر فعالیت خود را در سنندج آغاز کرده‌اند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان کردستان یادآور شد: با افزایش هیئت‌های مذهبی شاهد شکوفایی و تحول بیشتری در بدنه هیئت‌های مذهبی در زمینه حضور جوانان هستیم.

خزایی هیئت‌های مذهبی را پایگاه‌های دینی - مذهبی مردم دانست و گفت: این مهم امیدواری به آینده را نوید می‌دهد و انگیزه حضور مردم در برنامه‌ها و فعالیت‌های دینی و مذهبی را می‌رساند.

وی در پایان اضافه کرد: حمایت متولیان فرهنگی از برنامه‌ هیئت‌های مذهبی در این مقطع زمانی ضروری است و باید متولیان امر در این راستا همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/79007/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول