اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطر حسینی در کربلای ایران ـ 5

هیئت‌های مذهبی استقبال از ضریح در سه‌راه دارخوین مستقر هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان گفت: از ساعات اولیه صبح امروز، هیئت‌های مذهبی آماده استقبال از ضریح در سه راه دارخوین مستقر هستند.

هیئت‌های مذهبی استقبال از ضریح در سه‌راه دارخوین مستقر هستند

لطف‌الله دورقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: ضریح مطهر امام حسین(ع) امروز از اهواز به سمت کوت عبدالله روانه شده و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا ظهر به دارخوین می‌رسد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است ضریح امام حسین(ع) به مدت یک تا دو ساعت ساعت مهمان مردم دارخوین و شادگان باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان ادامه داد: در خصوص استقبال هر چه باشکوه‌تر از ضریح مطهر، ستاد استقبال در شهرستان شادگان تشکیل و برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص انجام شده است.

وی اضافه کرد: همچنان در انتظار ورود ضریح به منطقه بوده و مقرر شده که در 30 کیلومتری آن را تحویل گرفته و مراسم استقبال آن را به‌جا آوریم.

دورقی خاطرنشان کرد: مراسم سخنرانی، مداحی و پذیرایی از زوار و همراهان در مسیر حرکت ضریح اباعبدالله‌الحسین(ع) فراهم دیده شده و انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و ایستگاه‌های صلواتی در طول مسیر حرکت ضریح پابرجا هستند، گفت: اقدامات امنیتی لازم نیز با همکاری بسیج، سپاه و نیروهای پلیس همچنین راهنمایی و رانندگی تدارک دیده شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان تصریح کرد: اطلاع‌رسانی در خصوص ورود ضریح به منطقه نیز سینه به سینه و از طریق ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سطح شهر به شهروندان داده شده است.

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان افزود: همه هیئت‌های مذهبی شهرستان‌های شادگان و دارخوین آمادگی لازم را برای ورود ضریح مطهر به منطقه داشته و از ساعات اولیه صبح امروز در سه راهی دارخوین مستقر شده‌اند.

انتهای پیام/ 72001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول