اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

تجمع 150 هیئت مذهبی دشتستان در روز اربعین

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از تجمع 150 هیئت مذهبی دشتستان در روز اربعین خبر داد.

تجمع 150 هیئت مذهبی دشتستان در روز اربعین

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید‌ علی‌پناه محمودی‌نیا در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی و ترویج معنویت و اخلاق اسلامی از ماموریت‌های اساسی این سازمان است و تمام دست‌اندرکاران فرهنگی باید به این مسئله اهمیت بدهند.

وی افزود: تدابیر حکیمانه،‌ داهیانه و پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولایت‌مداری امت مسلمان ایران اسلامی در تمام مواقع و برهه‌های مختلف زمانی هجمه‌های دشمنان اسلام و نظام اسلامی را خنثی کرده است.

محمودی‌نیا بیان داشت: مقام معظم رهبری در تمام شرایط منافع انقلاب و نظام اسلامی را رصد کرده و نقشه‌ راه برای نیل به این اهداف را برای مردم و مسئولان تبیین کرده و مردم ایران اسلامی با اطاعت تام از این منویات و رهروی در مسیر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، به تحقق این اهداف کمک کرده‌اند.

وی در ادامه با توصیه به مسئولان برای حرکت در مسیر ولایت و تلاش برای کار صادقانه ابراز داشت: سیره انبیاء و اولیای الهی باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد و تمام اهداف و برنامه‌های خود را برای اصلاح جامعه و تحقق مصالح جامعه و نه برای دستیابی به منافع اقشار محدودی از جامعه اجرایی کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان با اشاره به برنامه‌های ویژه عزاداری در دشتستان گفت: در دهه اول محرم برنامه‌های ارزشمندی در راستای گسترش فرهنگ حسینی در شهرستان برگزار شد که استقبال خوبی نیز از آن به عمل آمد.

محمودی‌نیا با اشاره به برپایی برنامه‌های اربعین افزود: برنامه‌های اربعین حسینی باشکوه خاصی در شهرستان دشتستان برگزار می‌شود و ساعت 10 صبح روز اربعین در میدان شهید چمران برازجان تجمع بزرگ هیئات مذهبی و عزاداری و عاشقان امام حسین (ع) را شاهد خواهیم بود و بیش از 150 هیئت مذهبی دشتستان در این برنامه مشارکت دارند.

وی خاطرنشان کرد: از تمام آحاد مردم شهرستان برای شرکت در این برنامه بزرگ دعوت می‌کنیم و از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم از نظر مادی و معنوی این برنامه را حمایت کنند و زمینه برگزاری هرچه باشکوه‌تر این برنامه چند ده هزار نفری را به وجود آورند.

انتهای پیام/2451/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول