اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه کمیته حل اختلاف‌های هیئت‌های مذهبی مطرح شد:

صلح و سازش پرونده‌های ابلاغ شده به هیئت‌های مذهبی

خبرگزاری فارس: در جلسه کمیته حل اختلاف‌های هیئت‌های مذهبی تمامی پرونده‌های ابلاغ شده به این هیئت مورد بررسی قرار گرفت و این نتیجه حاصل شد که تعداد زیادی از این پرونده‌ها به صلح و سازش رسیده‌اند.

صلح و سازش پرونده‌های ابلاغ شده به هیئت‌های مذهبی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد عصر امروز جلسه کمیته حل اختلاف‌های هیئت‌های مذهبی با حضور دو تن از اعضای کمیته دادستان عمومی مشهد و انقلاب مشهد، معاونان دادستان، ریاست کل دادگستری، معاونان دادگستری و قضات برگزار شد و اعضا، نظرات خود را نسبت به فعالیت کمیته حل اختلاف‌های هیئت‌های مذهبی ارائه کردند.

تمامی این افراد از فعالیت‌های کمیته کمیته حل اختلاف‌های هیئت‌های مذهبی در طول 2 سال گذشته اظهار رضایت کردند و از فعالیت‌ها و زحمات آنها تشکر کردند.

همچنین در این جلسه غلامعلی صادقی، دادستان عمومی و انقلاب مشهد با اظهار امیدواری نسبت به فعالیت‌هایی که کمیته حل اختلاف‌های هیئت‌های مذهبی انجام می‌دهند، اظهار کرد: باید این منبع علاوه بر رسیدگی به مشکلات افراد حقوقی به مشکلات افراد حقیقی نیز رسیدگی کند.

وی خاطرنشان کرد: افراد حقیقی به معنی اعضای هر هیئت که اختلافات خانوادگی دارند، باید از راه این کمیته به دادگستری ورود پیدا کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد با بیان اینکه عملکرد این کمیته بسیار مناسب و قابل تقدیر است، افزود: باید موارد ارجاع داده شده به این هیئت با برگزاری جلسات به صلح و سازش منجر شود و نتیجه آن به دادسرای عالی اعلام شود.

انتهای پیام/70010/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول