اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

دو هزار هیئت مذهبی در استان مرکزی ساماندهی شدند

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از ساماندهی دو هزار هیئت مذهبی در استان مرکزی با همکاری شورای هیئات مذهبی خبر داد.

دو هزار هیئت مذهبی در استان مرکزی ساماندهی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام نعمت‌الله سرلکیان ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی هیئات مذهبی استان اظهار داشت: بالغ بر یک هزار هیئت از این هیئت‌ها هم اکنون در شهر اراک فعالیت دارند و مابقی در سایر شهرهای استان مشغول برنامه‌های تبلیغی و دینی هستند.

وی تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی در ماه محرم و صفر نقش و رسالت بسیار سنگینی بر عهده دارند که خوشبختانه در ایام محرم شاهد فعالیت اثربخش این هیئت‌ها در جای جای استان بودیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه هیئات مذهبی نقش بسیار موثری در برپایی مجالس حسینی دارند، خاطر نشان ساخت: دوری از ترویج خرافه‌ها و بدعت‌ها در مراسم عزاداری مهم‌ترین رسالت هیئت‌های مذهبی است و هیئت‌ها می‌توانند از طریق محتوابخشی به برنامه‌ها در این زمینه به ایفای نقش بپردازند.

سرلکیان ادامه داد:  با توجه به در پیش بودن ایام اربعین و 28 صفر می‌طلبد هیئت‌ها برنامه‌‌ریزی‌های خوبی را به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر و مطلوب‌تر مراسم‌ این دوره انجام داده و با توجه به اهانت دشمنان اسلام به ساحت مقدس  پیامبر(ص) برنامه‌های امسال را با کیفیت‌تر و پرمحتوا‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنند.

انتهای پیام/87001/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول