اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرضا:

عزاداری هیئت‌های مذهبی شهرضا نیازمند تجدید نظر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرضا گفت: در حال حاضر باید با الگوبرداری از شهرهای برجسته کشور زمینه تحول در فعالیت هیئت‌های مذهبی شهرضا مهیا شود.

عزاداری هیئت‌های مذهبی شهرضا نیازمند تجدید نظر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام یحیی رهایی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرضا با بیان این مطلب اظهار کرد: تقوا به عنوان کلید تمامی مشکلات در زندگی بشر مطرح است و بزرگ‌ترین راهکار آزادی انسان از قید و بند نابسامانی‌های اخلاقی تقوا است.

وی ادامه داد: قیام عاشورا به دلیل اینکه جنبه الهی داشت و با بصیرت و شناخت همراه بود، برای همیشه ایام در تاریخ بشر جاودانه شد.

رهایی با اشاره به فعالیت‌های دشمنان در زمینه ایجاد لغزش در جوانان گفت: در حال حاضر دشمنان با استفاده از راهکار جنگ نرم تلاش می‌کنند که زیرساخت‌های اعتقادی جوانان را سست کنند و همگان باید مراقب این تحرکات باشند.

وی بیان داشت: به طور مثال دلایل نماز نخواندن برخی جوانان باید مورد بررسی قرار بگیرد و راهکارهای اساسی در راستای حل این چنین مسایلی اتخاذ شود.

امام جمعه موقت شهرضا در خطبه دوم نماز جمعه با انتقاد از نحوه فعالیت برخی هیئت‌های مذهبی در سطح شهرستان شهرضا بیان داشت: به زعم برخی افراد عزاداری هیئت‌های مذهبی شهرضا در ایام عاشورا و تاسوعا نیازمند تجدید نظر زیربنایی است و از آنجایی که شکل فعلی این عزاداری‌ها مطلوب نیست انتظار داریم که متولیان مجمع هیئت‌های مذهبی با الگوبرداری از شهرهای برجسته کشور زمینه برگزاری مراسم با شکوه عزاداری امام حسین (ع) را در سال‌های آینده مهیا کنند.

وی اضافه کرد: زمین گیر شدن هواپیمای پهپاد با تلاش نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک بار دیگر تمامی سیاست‌های شوم آمریکا را نقش بر آب کرد.

رهایی با اشاره به شکست اسرائیل در جنگ با مردم غزه افزود: شکست مفتضحانه اسرائیل در این جنگ نشان داد که هیچ قدرتی در برابر صلابت و اقتدار جهان اسلام توان ایستادگی ندارد.

انتهای پیام/2301/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول