اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کلانتری بومهن خبر داد

انجام 62 بازدید از هیئت‏های مذهبی بومهن / تنها 12 هیئت مجوز دارند

خبرگزاری فارس: رئیس کلانتری 206 بومهن از انجام 62 بازدید از هیئت‏های مذهبی این شهر در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان خبر داد.

انجام 62 بازدید از هیئت‏های مذهبی بومهن / تنها 12 هیئت مجوز دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حسین شعبانی پیش‌ازظهر امروز در جمع شماری از مسئولان شرق استان تهران اظهار داشت: مشکل خاصی در جریان برپایی عزاداری‏های ماه‏های محرم و صفر در بومهن به وجود نیامد.

وی ادامه داد: مجموعه انتظامی شهر بومهن با همکاری تنی چند از علما و روحانیان منطقه، نشست‏هایی توجیهی با حضور متولیان هیئت‏های مذهبی در این شهر برگزار کرد.

شعبانی اضافه کرد: در آن جلسات، مسائل مورد تأکید مسئولان امر در حین برگزاری آیین‏های عزاداری به مسئولان هیئت‏ها منتقل شد.

رئیس کلانتری 206 بومهن افزود: علاوه بر این نشست توجیهی، مأموران انتظامی در دهه نخست محرم، 62 مورد بازدید از هیئت‏های عزاداری به عمل آوردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با وجود مردمانی قانون‏مدار در شهر بومهن، مشکل خاصی در این زمینه به وجود نیامد.

شعبانی با بیان اینکه از 62 هیئت فعال در بومهن تنها 12 هیئت از مجوزهای لازم برخوردار هستند، گفت: یکی از مسائل مهم در هیئت‏های مذهبی، داشتن مجوز است.

رئیس کلانتری 206 بومهن افزود: مسئولان و متولیان هیئت‏های مذهبی می‏توانند با مراجعه به مراجع ذی‏ربط نسبت به اخذ این مجوزها اقدام کنند.

وی ادامه داد: همچنین درخواست مسئولان کلانتری 206 بومهن، خارج نشدن هیئت‏ها از قوانین تعیین ‏شده در قانون است تا کارها با رویه بهتری پیش رود.

انتهای پیام/2568/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول