اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کاروان سفینةالنجاة در کربلای خوزستان ـ 83

کاروان هیئت‌های مذهبی خوزستان به کربلا اعزام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان از اعزام کاروانی از هیئت‌های مذهبی این استان به کربلای معلی خبر داد.

کاروان هیئت‌های مذهبی خوزستان به کربلا اعزام می‌شود

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک در حاشیه زیارت ضریح نورانی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز حضور هیئت‌های مذهبی در استقبال از کاروان سفینةالنجاة را بی‌نظیر توصیف کرد و اظهار داشت: بیشتر برنامه‌های اجرا شده در مراسم استقبال از ضریح نور توسط هیئت‌های مذهبی استان خوزستان انجام شده که از جمله آن می‌توان به برپایی ده‌ها ایستگاه صلواتی در طول مسیر حرکت کاروان اشاره کرد.

وی ضمن قدردانی از حضور باشکوه هیئت‌های مذهبی در آیین‌های ورود و استقرار ضریح حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در استان خوزستان گفت: به پاس این حضور باشکوه، یک کاروان از هیئت‌های مذهبی خوزستان از سوی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان به کربلای معلی اعزام می‌شوند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان اضافه کرد: این کاروان به نمایندگی از تمام هیئت‌های مذهبی به زیارت حضرت امام حسین (ع) می‌روند و در بین‌الحرمین به عزاداری خواهند پرداخت.

کاروان سفینة النجاه حامل مضجع شریف اباعبدالله الحسین اواسط هفته گذشته از طریق شهرستان اندیمشک وارد خوزستان شد. با ورود ضریح سرور و سالار شهیدان به اهواز در عصر روز جمعه، این شهر حال و هوایی دیگر به خود گرفت. قرار است کاروان ساعت 24 شنبه شب به سمت کوت عبدالله که منطقه خروجی اهواز به سمت آبادان است حرکت کند و پس از آن در ساعت 7 صبح رهسپار آبادان شود.

انتهای پیام/2247/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول