اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

دوره تشریفات گرفتن برای مدیران گذشته / رسانه‌ها به جای مستحبات به واجبات بپردازند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دیگر آن دوره که در ورودی شهرها برای مدیران پارچه نصب کنند و تشریفات آن‌چنانی بگیرند گذشته چرا که امروز تنها روز خدمت است.

دوره تشریفات گرفتن برای مدیران گذشته / رسانه‌ها به جای مستحبات به واجبات بپردازند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد به توصیه‌ها، تذکرات و توجهات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: همه فرمایشات ایشان در این سه محور خلاصه می‌شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به جامع بودن همه فرمایشات رهبری اشاره و تصریح کرد: ایشان قبل از هر کسی در این مملکت عامل به این فرمایشات هستند و بیش از همه احساس مسئولیت می‌کنند چرا که در توجهات معظم‌له این نکات به وضوح مشاهده می‌شود.

وی به نمونه‌ای از این توجهات اشاره کرد و گفت: برای نمونه رهبری بحث اقتصاد مقاومتی را هنگامی از چند سال پیش به صورت غیر مستقیم بیان فرمودند که نه ما و نه هیچ فرد دیگری به این موضوع نیاندیشیده بود.

صابری در ادامه مقام معظم رهبری را نخستین مبدع تز اقتصاد مقاومتی در دنیای کنونی دانست و گفت: فرمان‌های نوروزی ایشان در چند سال گذشته خود مؤید این مطلب است.

وی به تذکرات رهبری نیز اشاره‌ای کرد و گفت: از مهم‌ترین تذکرات معظم‌له در سال جاری به لزوم پرهیز از ورود زودهنگام به فعالیت‌های انتخاباتی می‌توان اشاره کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دو انتخابات بزرگ ملی در سال آینده سخن به میان آورد و گفت: نباید زود هنگام بر طبل انتخابات بکوبیم چرا که کارها را عقب خواهد انداخت و موجب می‌شود که خدمت‌رسانی به مردم از یاد برود.

صابری گفت: رسانه‌ها نیز وظیفه دارند با عمل به فرمان رهبری زودهنگام وارد حاشیه‌های انتخاباتی نشوند و اجازه دهند که انتخابات روند و مسیر طبیعی خود را ادامه دهد.

وی با تذکر این موضوع به مدیران که باید به فکر ریخت و پاش نباشند، گفت: باید بدون منت برای مردم کار کنیم و بدانیم که دیگر فصل تشریفات در این مملکت گذشته و هر مدیری در هر رده‌ای حق ندارد برای خود این حق را قائل شود که تشریفات برایش بگیرند و در ابتدا و انتهای شهرها بنر و پوستر و پارچه برایش نصب کنند.

*استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که دیگر نیازی نیست برای من استاندار در ورودی و خروجی شهرها مأمور محافظت بگمارند، گفت: یکی از نعمات این نظام برقراری امنیت بوده که در همه جا به خوبی برقرار است.

*صابری از حذف بسیاری تشریفات زائد توسط خود در این استان خبر داد و گفت: اجازه نمی‌دهم در سفرهای شهرستانی به جای یک خودرو، کاروان مسئولان راه بیفتد و این‌گونه به بیت‌المال خسارت وارد شود.

صابری نگاه ویژه به بیت‌المال برای جلوگیری از هدرروی آن را مهم‌ترین برنامه خود دانست و گفت: چرا باید برای 50 تومان کار کردن در این مملکت 500 تومان هزینه مدیر شود.

وی به لزوم پرداختن و اهم و فی‌الاهم کردن مستحبات و واجبات در هر کاری نیز اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها در این استان به جای پرداختن به امور مستحب، این همه واجبات استان را منعکس کنند چرا که نباید اجازه داد برای پرداختن به نماز شب نماز صبح‌مان قضا شود.

انتهای پیام/2571/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول