اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد:

دیدارهای مردمی مدیران اجرایی نباید تعطیل شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ملارد گفت: نباید به هیچ عنوان دیدارهای مردمی و عمومی مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان تعطیل و لغو شود.

دیدارهای مردمی مدیران اجرایی نباید تعطیل شود

محمد فردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: یکی از دستاوردهای بزرگ و مهم دولت‌های نهم و دهم اجرای طرح سفرهای استانی و دیدارهای مردمی مسئولان ارشد دولت به ویژه شخص رئیس‌جمهوری است.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح فاصله مردم و مسئولان حتی در دور افتاده‌ترین و محروم‌ترین مناطق کشور به حداقل رسید و مردم ایران از نزدیک توانستند مشکلات و کاستی‌ها و نیازهای خود را به اطلاع اعضای ارشد دولت و حتی رئیس جمهوری برسانند.

فرماندار شهرستان ملارد افزود: از سوی دیگر اجرای سه دوره کامل سفرهای استانی موجب شد که اعضای ارشد هیئت دولت و رئیس قوه مجریه از نزدیک با مشکلات و نیازهای هر منطقه آشنا شده و روند تهیه و اجرای طرح‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ویژه هر منطقه در یک مسیر کارآمدتر قرار گرفت.

* دیدارهای مردمی مسئولان تنها مختص به وزرا و رئیس‌جمهور نیست

فردی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه دیدارهای مردمی مسئولان تنها مختص به وزرا و رئیس قوه مجریه نیست، گفت: این امر باید از سوی همه مدیران و مسئولان کشور انجام شود و به طور قطع مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان‌ها و شهرستان‌ها نیز  باید برای این امر برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی تاکید کرد: در ملارد نیز از مدیران دستگاه‌های اجرایی فعال در این شهرستان خواسته شده است که به صورت مرتب و منظم برنامه‌ دیدارهای مردمی خود را داشته و در این راه کم‌کاری نکنند.

فردی در پایان تاکید کرد: دیدارهای عمومی فرماندار ملارد نیز که از گذشته اجرا شده، تداوم خواهد داشت و تحت هیچ شرایطی لغو نخواهد شد و معتقدم که دستاوردهای بسیار زیادی برای شهر خواهد داشت.

انتهای پیام/2302/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول