اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار حاجی‌آباد:

مدیران مصوبات بازدیدها و سفرهای روستایی را زمانبندی کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار حاجی‌آباد گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید مصوبات و تصمیمات هرسفر را با زمانبندی و برنامه ریزی‌های دقیق مورد بررسی قرار دهند چراکه اگر مصوبات عملی نشود مشکلات نیز بیشتر می‌شود.

مدیران مصوبات بازدیدها و سفرهای روستایی را زمانبندی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، بهرام پوراشرف در حاشیه سفر به روستاهای بندکوه، مزرعه، دهنه میمند، نارمند، بسته و تیدر از توابع بخش فارغان ضمن بازدید میدانی از روستاهای مذکور و بررسی مشکلات و اقدامات انجام شده در این روستاها نسبت به چگونگی رفع مشکلات روستاها توضیحاتی ارائه و دستورات لازم را صادر کرد.

وی در دیدار با اهالی روستاهای مذکور بر لزوم خدمت‌رسانی ویژه در راستای رفع مشکلات روستاییان تاکید و افزود: در دولت نهم و دهم خدمت رسانی به روستاها با تمام توان هدف قرار گرفته و مسئولانی که برخاسته از مردم هستند باید همواره در خدمتگزاری به مردم از یکدیگر پیشی گرفته و به این خدمت افتخار کنند.

فرماندار حاجی‌آباد اظهار داشت: سفرهای روستایی بر پایه الگوی حکومت عدالت محور و اسلامی و سنتی حسنه در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که محرومیت زدایی مناطق روستایی را به دنبال دارد.

وی یکی از اهداف این دیدارها را تعمیم نگاه عادلانه به آحاد مردم و روستاها در تخصیص اعتبارات و امکانات برشمرد و افزود: روستائیان سفیران تلاش در حوزه تولید هستند که باید بر دستان پینه بسته آنها بوسه زد.

فرماندار تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های مربوطه باید مصوبات و تصمیمات هر سفر را با زمانبندی و برنامه‌ریزی‌های دقیق مورد بررسی قرار دهند، چراکه اگر مصوبات عملی نشود مشکلات نیز بیشتر می‌شود.

در ادامه این نشست صمیمی اهالی روستاهای مذکور به ارائه مطالب در خصوص مشکلات روستاهای خود از قبیل بررسی مشکل آبرسانی، اشتغال جوانان بومی و دریافت سند و تغییر کاربری اراضی، ایمن سازی راه روستایی، نصب دکل تلفن همراه و مسکن روستایی پرداختند و خواستار رفع موانع شدند فرماندار حاجی آباد نیز قول داد با اولویت قرار دادن مشکلات و با همت و تلاش مدیران و مسئولان دستگاه‌ها نسبت به رفع مشکلات آنها اهتمام ورزد.

انتهای پیام/88002/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول