اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل استاندارد همدان خبر داد

ایجاد اشتغال برای 1200 نفر با بهره‌گیری از مدیران کنترل کیفی

خبرگزاری فارس: مدیر کل استاندارد همدان گفت: با بهره‌گیری از مدیران کنترل کیفی در واحدهای صنعتی استان برای بیش از یک هزار و 200 فارغ‌التحصیل دانشگاهی متناسب با رشته تحصیلی آنان اشتغال پایدار ایجاد می‌شود.

ایجاد اشتغال برای 1200 نفر با بهره‌گیری از مدیران کنترل کیفی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، فرهاد تیموری عصر امروز در جمع کارمندان اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان همدان با بیان اینکه تعداد واحدهای صنعتی استان هزار و 574 واحد است، در خصوص وضعیت بکارگیری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به عنوان مدیران کنترل کیفیت در صنعت استان اظهار داشت: در واحدهای صنعتی استان تنها 305 واحد صنعتی دارای مدیر کنترل کیفیت هستند که 19 درصد از کل واحدهای صنعتی استان را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: در صورتی که امروزه واحد کنترل کیفیت مهمترین بخش در صنعت محسوب می شود و باید براساس متدها و روش‌های مختلف روز سعی و تلاش خود را معطوف به ارتقای کیفیت محصولات کرد و روند بهبود کیفیت و تحقق مشتری‌مداری را عینیت بخشید.

مدیرکل اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان همدان ابراز داشت: اغلب فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در رشته‌های فنی و علوم پایه می‌توانند پس از طی دوره‌های آموزشی و تأیید صلاحیت در اداره کل استاندارد به عنوان مدیر کنترل کیفی مشغول به کار شوند.

وی اعلام کرد: در حال حاضر از 305 نفری که بدین عنوان مشغول به کار شده‌اند 74 نفر در رشته تحصیلی مهندسی صنایع، 27 نفر مهندسی عمران، 23 نفر مهندسی مکانیک، 104 نفر شیمی، 20 نفر زمین‌شناسی، شش نفر برق و الکترونیک و 51 نفر در سایر رشته‌ها تحصیل کرده اند.

تیموری افزود: این در حالی است که در صورتی که هر واحد صنعتی یک مدیر کنترل کیفیت داشته باشد علاوه بر تولید با کیفیت برای هزار و 269 نفر فارغ‌التحصیل دانشگاهی متناسب با رشته تحصیلی آنان اشتغال پایدار ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/89002/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول