اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراب:

عده‌ای با استفاده از فضای مجازی و شب‌نامه درصدد افترا به مدیران هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سراب بر وحدت و انسجام بین مسئولان تاکید کرد و گفت: عده‌ای با استفاده از فضای مجازی و شب‌نامه در صدد افترا و تهمت به مدیران و مسئولان هستند.

عده‌ای با استفاده از فضای مجازی و شب‌نامه درصدد افترا به مدیران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی صبح امروز در جمع مردم این شهر به مناسبت سالروز نهم دی اظهار کرد: حضور سرنوشت‌ساز و تاریخی مردم مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی در 9 دی سال 88 پایانی تلخ برای استعمار و استکبار بود.

وی افزود: دشمنان اسلام از مدت‌ها قبل با مدل‌گیری از انقلاب‌های مخملین کشورهای آسیای میانه برای تکرار این نوع انقلاب‌ها در ایران اسلامی برنامه‌ریزی کرده بودند.

امام جمعه سراب تاکید کرد: اما حضور پرشور مردم نشان داد که انقلاب و نظام مقدس اسلامی ریشه در قلوب مردم داشته و با نیرنگ بازی عده‌ای فریب خورده و فتنه‌گر از بین نمی‌رود.

وی، بصیرت و بینش بالای مردم را موجب اطاعت‌پذیری آن‌ها از ولایت فقیه دانست و افزود: تا زمانیکه ولایت فقیه را داریم از طوفان‌ها و بادهای مخالف هراسی نخواهیم داشت.

عده‌ای با استفاده از فضای مجازی و شب‌نامه درصدد افترا به مدیران هستند

اکرمی، در بخش دیگری از سخنان خود بر وحدت و انسجام بین مسئولان تاکید کرد و افزود: عده‌ای با استفاده از فضای مجازی و شب‌نامه در صدد افترا و تهمت به مدیران و مسئولان هستند.

وی، با هشدار به این افراد گفت: تهمت و افترا گناهی بزرگ در درگاه الهی بوده و بر هیچ مدعی مسلمانی برازنده نیست که برای رسیدن به اهداف و مقاصد دنیوی خود به تهمت و افترا روی آورد.

امام جمعه سراب با اشاره به پیام تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی به میخائیل گورباچف حاکم وقت کرملین تصریح کرد: اتحاد جماهیر شوروی فرو پاشید و همانگونه که امام پیش‌بینی کرده بود امروز مارکسیسم و کمونیسم در موزه‌ها جستجو می‌شود.

وی افزود: سرمایه‌داری غربی و لیبرالیسم نیز در حال فروپاشی بوده و صدای شکستن استخوان‌های آن از مدت‌ها قبل شنیده می‌شود.

انتهای پیام/60010/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول