اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرماندار فریدونکنار مطرح کرد

تربیت مدیران جوان در فریدونکنار

خبرگزاری فارس: مشاور امور جوانان فرماندار فریدونکنار از تحول در سیستم اداری و تربیت مدیران جوان در این شهرستان خبر داد و خواستار تحقق گفتمان اصلی امام و انقلاب شد.

تربیت مدیران جوان در فریدونکنار

امیرحسین اسفندیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدونکنار درباره گروه مشاوران جوان اظهار داشت: باید این مجموعه به دنبال گفتمان اصلی امام و انقلاب و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب باشد و با شناسایی فرصت‌ها، چالش‌ها و نقاط ضعف فراروی دستگاه‌های اجرایی و ارائه ایده‌ها و دیدگاه‌های جوانان با استفاده از انتقادات در کنار حفظ فضای آرامش جامعه جهت تحول در سیستم اداری و تربیت مدیران جوان گام برداریم.

به گفته مشاور امور جوانان فرماندار فریدونکنار این دوره از زندگی انسان برای همه جوامع در صورت نداشتن برنامه مدون و منسجم به تهدیدی بزرگ مبدل می‌شود.

وی گفت: ساختار کشور ما با محوریت قوانین اسلامی و دینی است و تاکید بسیاری به صیانت نفس و تهذیب اخلاق در دوره جوانی شده است.

مشاور جوان فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: پس از 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی این ثبات و عزتمندی مدیون جوانانی است که این انقلاب را شکل داده‌اند که مهم‌ترین دغدغه آنها برای سقوط رژیم ستمشاهی مسائل فرهنگی بود.

اسفندیان ادامه داد: رژیم شاهنشاهی تمام تفکرش نسبت به جوان کشاندن وی به سمت مراکز فساد بود تا جوانان نسبت به فرهنگ و سرنوشت سیاسی خود بی‌تفاوت باشند و به مهره‌ای بی‌تاثیر و بی‌تفاوت تبدیل شوند.

وی افزود: هر زمان به جوانان به عنوان سرمایه‌گران بها توجه شد، بی‌شک منشأ تحولات سرنوشت‌ساز در کشور شده است.

انتهای پیام/86022/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول