اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

برخی مدیران برای جذب سرمایه‌گذار سخت‌گیری می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی مدیران در جذب سرمایه‌گذار خیلی سخت‌گیری می‌کنند به ویژه بانک‌ها که باید در این امر حمایت بیشتری داشته باشند.

برخی مدیران برای جذب سرمایه‌گذار سخت‌گیری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد صبح امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: بخشی از شهرها و بخش‌های شهرستان دشتستان از جمله بوشکان و تنگ ارم مشکل شدید آب شرب دارند.

وی افزود: با این وجود باید اولویت‌های تامین آب شرب در نقاط دوردست استان را مشخص کنیم.

نماینده مردم دشتستان گفت:  مدیریت توانمند آن است تا از ظرفیت‌های مختلف برای سرمایه‌گذاری و اشتغال استفاده کنیم چرا که استان بوشهر در این بخش ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد.

موسوی‌نژاد اضافه کرد: برای سال 92 باید چند پروژه مهم بخش خصوصی تعریف و سرمایه‌گذاران را به استان دعوت کنیم.

وی بیان داشت: برخی مدیران در جذب سرمایه‌گذار خیلی سخت‌گیری می‌کنند به ویژه بانک‌ها که باید در این امر حمایت بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تسهیل در امور سرمایه‌گذاری اظهار داشت: بی‌شک تسهیل در امر سرمایه‌گذاری موجب ارتقای سطح اشتغال نیز در استان می‌شود ضمن اینکه از ظرفیت‌های بخش خصوصی نیز می‌توانیم بیشتر بهره‌مند شویم.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در تمام شهرستان‌ها دارای ظرفیت‌های عمده‌ای در بخش‌های صنعت و کشاورزی است و باید این ظرفیت‌های بالقوه را به بالفعل تبدیل کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در بخش جذب سرمایه‌گذاران باید تلاش‌های بیشتری صورت گیرد و از مدیران بانکی نیز انتظار داریم در این بخش همکاری و تعامل بیشتری برای جذب سرمایه‌گذاران داشته باشند.

موسوی‌نژاد افزود: یکی از مشکلات روستاهای کلل و زیارت در دشتستان خراب بودن پمپاژهای آب آنان است و این امر موجب می‌شود تا بیش از دیگر روستاها حق آب پرداخت کنند لذا انتظار است از محل اعتبارات خشکسالی حق آب به آنان پرداخت شود.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول