اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

تجهیز کتابخانه‌ها در مقابله با جنگ نرم دشمن ضرورت دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: تجهیز کتابخانه‌ها در مقابله با جنگ نرم دشمن ضرورت دارد زیرا با تجهیز کتابخانه‌ها می‌توان آنها را به عنوان مراکز علمی، تحقیقی و پژوهشی به یک پایگاه عظیم تبدیل کرد.

تجهیز کتابخانه‌ها در مقابله با جنگ نرم دشمن ضرورت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ابوالفضل طاهرخانی امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین که در کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، اظهار داشت: امروز کشور ایران در شرایط حساسی قرار گرفته است و دشمنان نظام از طرق مختلف از جمله تحریم‌ها سعی در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

وی افزود: یقینا طی سال‌های آینده دشمنان نظام تحریم‌های همه جانبه‌ای را علیه کشور ما به راه خواهند انداخت تا به خیال باطل خود این نظام مقدس را فلج کنند.

این مسئول با اشاره به راهکارهای خنثی‌سازی این توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان گفت: با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام، پیشرفت سریع در همه زمینه‌ها به ویژه در حوزه‌های علمی و پژوهشی از جمله راهکارهای مهم و اساسی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان به شمار می‌رود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود: پیشرفت علمی زمینه‌ساز پیشرفت‌های دیگری همچون اقتصادی، نظامی است.

طاهرخانی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در سال‌های گذشته در خصوص جنبش نرم‌افزاری عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب با تیزبینی که داشتند، طی سال‌های اخیر بحث جنبش نرم‌افزاری را مطرح کردند و تأکید کردند که جوانان و مسئولان باید بیش از پیش به مسائل علمی، پژوهشی و تحقیقی توجه داشته باشند و به این امور بپردازند.

وی ادامه داد: امروز نیز نقش کتابخانه‌ها در راستای عملی کردن فرمایش رهبر معظم انقلاب، نقشی بی‌بدیل و ارزشمند است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با اشاره به وجود 700 هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های سطح استان قزوین، گفت: وجود این تعداد کتاب در کتابخانه‌های استان نشان‌دهنده حساسیت و توجه به موضوع کتاب و کتابخوانی است.

طاهرخانی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند "اگر می‌خواهیم فرهنگ عمومی یک کشور را اصلاح کنیم باید کتاب منتشر کنیم" لذا ما مسئولین و حتی مردم باید در این راستا گام‌های محکم‌تری برداریم.

وی ادامه داد: باید شأن کتابخانه‌ها با همت هر چه بیشتر حفظ شود و با تلاش هرچه بیشتر مدیریت جدید، در تعداد اعضای کتابخانه‌ها و تعداد کتابخانه‌های استان رشد بیشتری را شاهد باشیم و به وضعیت بهتری در این حوزه دست یابیم.

انتهای پیام/77001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول