اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

پژوهشگران برتر علوم پزشکی شمال کشور تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: پژوهشگران برتر دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب شمال در مازندران تقدیر می‌شوند.

پژوهشگران برتر علوم پزشکی شمال کشور تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، احمدعلی عنایتی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نخستین جشنواره تحقیقاتی طبری اظهار داشت: راه‌های پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران هموار شد و محققان با حضور در این دانشگاه می‌توانند فعالیت‌های علمی‌شان را بروز دهند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ادامه با اشاره به کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بین دانشگاه‌های تیپ دو کشور به لحاظ علمی، تحقیقاتی و پژوهشی تاکید کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران به جایگاه واقعی‌اش دست یافت.

این مسئول تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی مازندران به لحاظ پژوهش در رتبه هفتم دانشگاه‌های کشور قرار دارد و در تولید علم در بخش دانشجویی بدون رقیب رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

عنایتی در ادامه به دیگر اقدامات پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران اشاره کرد و گفت: با اقدامات انجام شده در سطح دانشگاه علوم پزشکی مازندران مجله دانشگاه علوم پزشکی مازندران بسیار خوب درخشید.

وی در پایان درباره دیگر برنامه جشنواره طبری از حضور دانشگاه‌های قطب شمال کشور در این جشنواره خبر داد و بیان داشت: در روز اختتامیه این جشنواره در روز چهارشنبه از پژوهشگران برتر دانشگاه‌های قطب شمال کشور تقدیر می‌شود.

به گزارش فارس در حاشیه برگزاری این جشنواره نمایشگاهی از دستاوردهای پژوهشی دانشکده‌های علوم پزشکی مازندران به مدت سه روز برپا شد و آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این نمایشگاه عرضه شد.

انتهای پیام/86004/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول