اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس تأکید کرد

پیگیری مشکلات بخش کشاورزی و صنعت گلستان در مجلس

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری مشکلات و فرصت‎های بخش کشاورزی و صنعت گلستان در اولویت کار نمایندگان قرار دارد.

پیگیری مشکلات بخش کشاورزی و صنعت گلستان در مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری عصر امروز در پنجمین جلسه شورای بخش کشاورزی که با حضور نمایندگان مجلس در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد اظهار داشت: تلاش می‎شود مشکلاتی که به‌ صورت لایحه‎ای و یا طرح در استان ارائه شده است زمینه اجرایی آن را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: پیگیری مشکلات و فرصت‎های بخش کشاورزی و صنعت گلستان در اولویت کار نمایندگان قرار دارد که البته نیاز است دستگاه‎های اجرایی استان اطلاعات خود را در اختیار مجمع نمایندگان قرار دهند تا از طریق تعاملی که با تهران، وزارت جهاد کشاورزی و یا معاونت برنامه‎ریزی رئیس‎جمهور صورت می‎گیرد به عملیاتی کردن طرح‎ها و لوایح مبادرت کنیم.

بیمه محصولات کشاورزی رقابتی می‎شود

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: کار مشترکی بین مجموعه نمایندگان و بخش‎های کشاورزی و اجرایی استان در حال انجام است تا نسبت به طرح‎ها و لوایح جدید نیز اقدام شود.

طاهری ابراز امیدواری کرد برگزاری چنین جلساتی علاوه بر افزایش همدلی بین نمایندگان و مسئولان اجرایی استان می‎تواند در رفع مشکلات هر بخش نیز موثر شود.

وی با بیان اینکه موضوع بیمه محصولات کشاورزی یکی از دغدغه‎های جدی تلقی می‎شود خاطرنشان کرد: قرار است بیمه محصولات کشاورزی حالت رقابتی در بخش‎های دولتی و خصوصی پیدا کند تا با انجام این طرح شاهد حرکت‎های خوبی برای کاهش مشکلات بخش کشاورزی استان باشیم.

عدم تمدید پروانه‎های مرغ گوشتی در استان یک معضل جدی است

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امیدواریم با ورود بخش‎های دولتی و خصوصی شاهد تحولی در بیمه شدن محصولات کشاورزی به نفع کشاورزان استان باشیم تا در هنگام حوادث غیرمترقبه و آسیب‎های احتمالی به محصولات کشاورزی کم‌ترین آسیب متوجه کشاورزان استان باشد.

طاهری خاطرنشان کرد: کشاورزان همواره بیشترین زحمت را برای تولید محصولات انجام می‎دهند ولی در این میان واسطه‎ها نفع بیشتری حاصل می‎کنند که لازم است تعاونی‎های تولید در این زمینه تقویت شده تا به کشاورزان ظلمی نشود.

وی همچنین عدم تمدید پروانه‎های مرغ گوشتی را در استان یک معضل جدی برشمرد.

انتهای پیام/2307/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول