اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم جیرفت در مجلس:

منابع عظیم جنوب کرمان مدیریت نشده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در منطقه جنوب استان کرمان ظرفیت عظیم منابع وجود دارد که طی چند سال اخیر مدیریت نشده است.

منابع عظیم جنوب کرمان مدیریت نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به اهمیت اجرای بحث اقتصاد مقاومتی در کشور اظهار داشت: باید در زمینه تحقق موضوع اقتصاد مقاومتی یک ستاد تشکیل و برنامه‌ریزی دقیق برنامه‌ها انجام شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای اقتصاد مقاومتی باید اقدامات خود را از مدارس آغاز کنیم، افزود: این سیاست مهم باید در گروه‌ها و اقشار مختلف تبیین و اجرا و یک ستاد برای اجرای اقتصاد مقاومتی در بخش‌های مختلف تشکیل شود.

عارفی تصریح کرد: مقام عظمای ولایت بر تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور تاکید دارند و این موضوع را پیش‌بینی می‌کردند و ما باید در راستای تحقق این مهم بیش از پیش تلاش کنیم و این موضوع در دستور کار مدیران قرار گیرد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی تمام هویت و هستی دشمنان غربی را به چالش کشیدیم به طور قطع و یقین با هجمه‌های آن‌ها مواجه می‌شویم، عنوان کرد: هر کشوری که با ایران اسلامی مبارزه کند در مقابلش می‌ایستیم و اجازه نمی‌دهیم حتی ذره‌ای به خاک میهن اسلامی ما تجاوز صورت گیرد.

عارفی با اشاره اینکه باید منابع موجود منطقه را مدیریت کنیم و بر اساس همان برنامه‌ریزی و کار انجام شود، اظهار داشت: در منطقه جنوب استان کرمان ظرفیت عظیم منابع وجود دارد که طی چند سال اخیر مدیریت نشده است.

وی ابراز داشت: بر اساس مصوباتی که در تهران داشتیم، مقرر شد، گمرک جنوب استان کرمان در جیرفت راه‌اندازی شود و باید از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم و زمینه شکوفایی منطقه را فراهم کنیم.

انتهای پیام/2655/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول