اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منطقه 20 صورت گرفت:

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت بحران در مساجد شهرری

خبرگزاری فارس: ستاد مدیریت بحران منطقه 20 به منظور ارتقاء اطلاعات عمومی شهروندان در ارتباط با مدیریت بحران، کارگاه آموزشی آشنایی و مقابله با حوادث غیرمترقبه را در جنوب تهران برگزار کرد.

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت بحران در مساجد شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش ستاد مدیریت بحران منطقه 20 به منظور ارتقاء اطلاعات عمومی شهروندان در خصوص مدیریت بحران، کارگاه آموزشی آشنایی و مقابله با حوادث غیرمترقبه و مدیریت بحران را در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برگزار کرد.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 20 در حاشیه این کارگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: به منظور آشنایی داوطلبان واکنش اضطراری محلات با مبانی مدیریت بحران و چگونگی مقابله با حوادث در زمان وقوع زلزله و پیشگیری، آمادگی، مقابله و شناخت موقعیت محله، کارگاه مدیریت بحران با حضور گروه‌های دوام محله اقدسیه در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد و این روند در دیگر مساجد این منطقه نیز انجام می‌شود.

محسن کریمی با اشاره به اینکه ستاد مدیریت بحران در راستای برگزاری کارگاه‌های آموزشی امداد و نجات و سمینارهای آموزشی مدیریت بحران اقدام به برگزاری این کارگاه کرده است، افزود: در این کارگاه داوطلبان با موضوعاتی از قبیل زلزله، گسل، مبانی مدیریت بحران، انواع ساختمان‌ها و جزئیات طرح دوام آشنا شدند و در طول برپایی کارگاه آموزش‌های لازم جهت مقابله با بحران آموزش داده شد.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 20 در پایان تصریح کرد: آشنایی داوطلبان واکنش اضطراری با شرح وظایف ستاد مدیریت بحران و کسب مهارت‌های لازم در اطلاع‌رسانی صحیح و کمک به سایر هموطنان در موارد اضطراری و حوادث غیرمترقبه بسیار موثر است.

این گزارش حاکی است، داوطلبان واکنش‌های اضطراری محلات پس از گذراندن دوره‌های آموزشی (کمک‌های اولیه، اطفاء حریق، روانشناسی بحران و جستجو و نجات) به‌عنوان داوطلبان مدیریت بحران محله سازماندهی و در بخش‌های مختلف با ستاد مدیریت بحران همکاری خواهند کرد.

انتهای پیام/2462/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول