اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان مطرح کرد

پتروشیمی زنجان از واحدهای فعال فنی و مدیریتی

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: شرکت پتروشیمی زنجان از واحدهای فعال از نظر فنی و مدیریتی است.

پتروشیمی زنجان از واحدهای فعال فنی و مدیریتی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شنبه‌شب در جلسه با شرکت استراتوس روسی اظهار کرد: همه فعالیت‌های شرکت پتروشیمی زنجان به نحو مطلوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه شرکت پتروشیمی زنجان از واحدهای فعال از نظر فنی و مدیریتی است، خاطرنشان کرد: استان زنجان برای اجرای این پروژه اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

استاندار زنجان بر ضرورت نهایی شدن فعالیت‌های این پروژه تأکید کرد و افزود: باید برای اجرای این پروژه اقدامات لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه هرجا نیاز به حضور دولت برای اجرای مطلوب پروژه ضروری است، استان حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد، افزود: همه سازوکارهای اجرای پروژه آماده شده است.

رئوفی‌نژاد بر ضرورت اجرای این پروژه در کمترین زمان تأکید کرد و افزود: با توجه به ورود بخش خصوصی برای اجرای این پروژه ضروری است زمان بهره‌برداری کوتاهتر شود.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه موجب خوشحالی مردم می‌شود، تصریح کرد: مردم استان نیازمند اجرای کامل این پروژه هستند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان نیز در ادامه این جلسه بر ضرورت انجام کار کارشناسی برای اجرای مطلوب پروژه پتروشیمی زنجان تاکید کرد و افزود: استان زنجان برای اجرای پروژه پتروشیمی اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

* استان زنجان از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند

سعید عباسی با بیان اینکه استان آمادگی خود را برای حمایت از سرمایه‌گذار این پروژه اعلام می‌کند، افزود: مشکلی برای اجرای این پروژه در استان وجود ندارد.

وی بر ضرورت تامین مالی این پروژه از سوی بانک عامل تأکید کرد و گفت: باید با سرمایه‌گذار این طرح همکاری لازم صورت گیرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه باید جلسات کارشناسی با شرکت استراتوس برای اجرای پروژه‌های دوخطه کردن راه‌آهن و پترو هیدج برگزار شود، افزود: در جلسات کارشناسی مشکلات احصا و حل می‌شود.

مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب نیز در این جلسه برای ضرورت دوخطه کردن راه‌آهن تهران – میانه تاکید کرد و افزود: برای دوخطه کردن راه‌آهن نقشه‌های اجرایی به شرکت ارائه شده است.

قربانی با بیان اینکه از تهران تا کرج دوخطه کردن انجام شده است، افزود: از کرج تا میانه نیز ردیف اعتباری برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/73003/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول