اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

بسیجیان حوادث سیل دشتستان را مدیریت کردند

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی مدیران دستشان می‌لرزید بسیجیان، حوادث سیل دشتستان را مدیریت کردند.

بسیجیان حوادث سیل دشتستان را مدیریت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در یادواره سرهنگ پاسدار اکبر شحنه‌پوربرازجانی اظهار داشت: این شهید بزرگ پدر معنوی همه بسیجیان شهرستان دشتستان بود و الگویی مناسب و تمام عیار و نمونه اخلاص برای بسیجیان بود.

وی ادامه داد: فرهنگ ایثارگری کار بزرگی را انجام داد که اگر تمام نویسندگان عالم جمع شوند قطعا نمی‌توانند ذره‌ای از خلوص و یک‌رنگی سربازان ولایت و بسیجیان و رزمندگان دوران دفاع مقدس را به تصویر بکشند.

نماینده دشتستان در مجلس افزود: اگر ایثارگری بسیجیان در حد اعلا نبود، در شرایطی که تمام ملحدین کفر و استکبار علیه ما ایستاده‌ بودند، نمی‌توانستیم با دست خالی انقلاب را پیروز کنیم.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) که گفته بود "بسیجیان ولی نعمتان مردم و مسئولان هستند"، اضافه کرد: بسیجیان با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های خود ایستادند تا امروز بتوانیم در این موقعیت قرار گیریم و با عزت و سربلندی در پهنه جهانی تعیین‌کننده باشیم.

حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد با اشاره به نقش مهم بسیجیان در کنترل و مدیریت وقایع پس از سیل در دشتستان، ادامه داد: اخلاص شهدا در روحیه تک تک بسیجیان وجود دارد و اگر این اخلاص نبود بسیجیان نمی‌توانستند سیلاب بزرگ دشتستان را مدیریت کنند.

وی تصریح کرد: زمانی که برخی از مسئولان دستانشان می‌‌لرزید که در این شرایط باید چه کنیم، چهره‌های بسیجی وارد عمل شدند و بحران اولیه را به نحو احسن مدیریت کردند. بسیجیان هر جا که نیاز به حضور و خدمت باشد، آمادگی دارند که وارد عمل شوند و این از ویژگی‌های بسیجیان واقعی است.

نماینده دشتستان در مجلس با اشاره به درگذشت بسیاری از یادگاران دوران انقلاب و جنگ تحمیلی، خاطرنشان ساخت: هر چه جلوتر می‌رویم برخی از بسیجیان واقعی را از دست می‌دهیم که بسیجیان ما باید در کنار این شخصیت‌های ارزشی حضور یابند و در این شرایطی که دشمنان علیه آرمان‌ها می‌ایستند و نقشه راه را داشته باشند.

وی تاکید کرد: بصیرت و آگاهی رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس باید در روحیه تک تک بسیجیان متجلی شود و باید با خود وعده کنیم که کنار خانواده شهدا و رزمندگان برویم و خاطرات آنها که دوران طلایی تاریخ را در بر دارد، زنده نگه داریم.

موسوی‌نژاد افزود: امروز یافتن راه بسیار مهم است و عرصه بر نیروی بسیجی و ارزشی تنگ شده است و شرایطی که در آن به سر می‌بریم، کمتر از دفاع مقدس نیست.

وی در ادامه به حوادث سال 88 اشاره کرد و اظهار داشت: رهبری در جریان فتنه سال 88 فرمودند این فتنه گذشت و فتنه‌های بزرگتری در راه است که باید آنها را شناسایی و با انها مقابله کنیم.

نماینده دشتستان در مجلس به تفاوت‌های بصیرت و آگاهی با اطلاع‌داشتن اشاره کرد و عنوان داشت: کسانی هستند که در زمینه‌هایی عالم هستند و رصد خوبی دارند ولی آگاهی کافی را ندارند. تیزهوشی و بصیرت مخصوص بسیجیان است و بسیجیان با همین ویژگی‌ها حماسه نهم دی‌ماه را خلق کردند.

وی ادامه داد: فتنه واقعی در سال 88 در تاریخ 22 خردادماه شکل گرفت و ما دیر حرکت خود را آغاز کردیم و باید از ابتدا دست منافق و استکبار را می‌دیدیم و مقابل آنها می‌ایستادیم.

ندای "این عمار" رهبری هشداری بر بسیجیان بود

موسوی‌نژاد گفت: فریاد مظلومانه مقام معظم رهبری مبنی بر "این عمار" را شنیدیم و باید همان موقع پاسخ می‌گفتیم و نباید با گذشت چند ماه در مقابل این ندا پاسخ می‌گفتیم چون "این عمار" مقام معظم رهبری هشداری بر بسیجیان بود.

وی به سکوت برخی افراد در مقابل این حوادث و اتفاقات اشاره کرد و افزود: افرادی که از بیت‌المال ارتزاق می‌کردند ولی حاضر نشدند از خود برای انقلاب و ولایت هزینه کنند و سکوت معناداری را پیشه کردند.

نماینده دشتستان در مجلس خاطرنشان ساخت: در حال حاضر در وضعیت حساسی قرار داریم و اگر دقت و رصد نکنیم، شرایطی حساس‌تر را در پیش خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: در سال 88 پرچم افراد مشخص بود ولی امروز جریان نفاق دیگری در کنار جریان انقلابی در حرکت است و می‌خواهد نظام و انقلاب را قیچی کند ولی کور خوانده‌اند و هنوز بسیجیان در نظام جمهوری اسلامی حضور دارند و اجازه عرض‌اندام به مستکبرین و دست‌نشانده‌های داخلی آنها نخواهند داد.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: دشمنان راه را بی‌راهه رفته‌اند و در محاسبات و معادلات خود دچار اشتباه شده‌اند و چه طیف فتنه و چه طیف انحراف و دیگر طیف‌ها جایگاهی ندارند و بسیجیان بار دیگر اجازه نخواهند داد که رهبر انقلاب محضر امام زمان استغاثه کند که انچه در کف داشتم تقدیم کردم و حالا حاضرم جان را تقدیم کنم.

وی خاطرنشان ساخت: آن‌روزها اگر سکوت معنادار برخی افراد بی‌ارزش و بی‌بصیرت که برای جاه‌طلبی و میزپرستی نبود، فتنه در نطفه خفه می‌شد و باید بسیجیان ما در همه صحنه‌ها حضور داشته باشند و از آرمان‌های امام و انقلاب و رهبری دفاع کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به بیان خاطراتی از شهید شحنه‌پور پرداخت.

انتهای پیام/2451/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول