اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد زرند:

دانشگاه آزاد با ولایت همگام است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند گفت: همراهی دانشگاه آزاد اسلامی با ولایت و بسیج مثال‌زدنی است.

دانشگاه آزاد با ولایت همگام است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند کاظم نعمت‌الله‌زاده‌ماهانی در مراسم افتتاحیه پایگاه کارمندی شهید مفتح این دانشگاه اظهار داشت: بسیج مستضعفان به ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) تاسیس شد و فلسفه این راه‌اندازی هم تربیت نیروی ایدئولوژیک و مکتبی برای پاسداری و حمایت از رسالت و اهداف این نظام مقدس بود.

نعمت‌الله‌زاده‌ماهانی عنوان کرد: این نیرو در حال حاضر در شاخه‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، اساتید، کارمندی و سایر حوزه‌ها برای تحقق اهداف خود مشغول خدمت است.

وی بیان داشت: اینکه بسیج دارای یک خاستگاه مردمی به منظور دفاع از اهداف و آراء بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و کسب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند افزود: عضویت در بسیج لیاقت و شایستگی می‌خواهد بنابراین بسیجی دارای ویژگی‌های بارزی است که دارا بودن این ویژگی‌ها یک ضرورت محسوب می‌شود.

وی مهمترین ویژگی‌های بسیجی را مومن بودن، مکتبی بودن، اخلاص، تواضع، دارا بودن حسن خلق حتی با دشمنان خود و شجاعت عنوان کرد و اذعان داشت: نتیجه این شجاعت را در پیروزی‌های اخیر رزمندگان لبنانی و فلسطینی مسلمان در جنگ با صهیونیست‌ها و مجاهدت‌های فرزندان رشید ایران اسلامی در عرصه هشت سال دفاع مقدس مشاهده کردیم.

نعمت‌الله‌زاده‌ماهانی یکی از بارزترین و شاخصه‌های برجسته یک بسیجی متعهد را پیروی از ولایت و نه یک قدم جلوتر و نه یک قدم عقب‌تر دانست.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند اظهار امیدواری کرد: راه‌اندازی این پایگاه در این مجموعه علمی موجب رشد دینی و مکتبی دانشگاهیان شود زیرا این مهم تاثیر بسیاری در تحقق اهداف سازمانی این نهاد علمی برخاسته از بطن انقلاب اسلامی دارد.

نعمت‌الله‌زاده‌ماهانی تصریح کرد: بسیج کارمندی این دانشگاه به همراه بسیج اساتید و بسیج دانشجویی برای تحقق اهداف مقدس این نهاد انقلابی در مسیر حمایت و پشتیبانی از حریم ولایت از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند و همراهی دانشگاه آزاد اسلامی با ولایت و بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی مثال‌زدنی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج زرند نیز در این آیین با ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی زرند و قدردانی از توجه رئیس این دانشگاه و حمایت و تلاش برای افتتاح این پایگاه مقاومت اظهار داشت:‌ این پایگاه برگ زرین دیگری به اوراق پرافتخار این دانشگاه در زمینه حمایت و پشتیبانی از حریم ولایت افزوده است.

حجت‌الاسلام علی جعفری با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه بسیج لشکر مخلص خداست، گفت: این نهاد و تمام بسیجیان عزیز ما باید پیرو حریم ولایت و دستورات خداوند متعال برای استقرار حکومت عدل الهی در زمین باشند.

وی افزود: در همراهی مردم با این نظام الهی هیچ شکی نیست زیرا ما ایرانی‌ها باید شکرگزار دو نعمت ولایت و حضور فرزانه عالم جلیل‌القدری چون مقام معظم رهبری باشیم که با رصد هوشیارانه خود اجازه خروج این ملت سرافراز را از راه مستقیم الهی نمی‌دهد و نعمت دوم  ملت سربلند ما است.

به گزارش فارس،‌ پایگاه مقاومت کارمندی شهید مفتح دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند با حضور مسئولان و کارکنان دانشگاه و به دست فاطمه مومنی یکی از فرزندان گرانقدر شهدا افتتاح شد.

انتهای پیام/80022/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول