اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور فرهنگی شرق اروپا:

فتنه 88 با ولایتمداری مردم خنثی شد

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی شرق اروپا گفت: فتنه 88 با بصیرت، هوشیاری و ولایتمداری مردم خنثی شد.

فتنه 88 با ولایتمداری مردم خنثی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی‌‌الست امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار داشت: فتنه 9 دی یک حادثه مقطعی عبوری نبود بلکه استمرار پیدا کرد و در طول تاریخ نیز استمرار خواهد داشت.

وی فتنه سال 88 را یک امتحان الهی ذکر کرد و افزود: اساساً حکمت و فلسفه آفرینش اقتضا می‌کند بندگان خدا مورد آزمایش قرار بگیرند بنابراین هر کس به درستی بیرون آید پاداشش را می‌گیرد وگرنه به عذاب دچار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: فتنه 88 نوزادی را به دنیا آورد که از آن به عنوان جریان انحرافی یاد می‌کنیم که آنقدر پخته و توانمند نشده بود که در برابر ضربه سنگین برآید و ذخیره کفر و نفاق محسوب شود.

مسئول امور فرهنگی شرق اروپا تصریح کرد: جریان انحرافی از چهار ویژگی برخوردار است که می‌تواند به وصل بودن به علی یعقوبی، وصل بودن به خارج، تحت مدیرت جبهه مشارکت و تحت جریان فتنه و به دام انداختن مسئولان با لطایف الحیل اشاره کرد.

حسینی‌الست در خصوص علی یعقوبی عنوان کرد: علی یعقوبی نباید با حسین یعقوبی که از تحصیل‌کردگان قریب الاجتهاد نجف است و در قم زندگی می‌کند اشتباه گرفته شود بلکه علی یعقوبی یک جوان دانشجوی پزشکی است که در اوایل جنگ تحمیلی به امام جماعت مسجد النبی اعلام کرد که در مسجد به آموزش شمشیربازی بپردازد که با نظر مخالف امام جماعت و بسیجیان مواجه شد ولی در مسجد نارمک موفق شد رضایت امام جماعت و بسیج را برای آموزش شمشیر بازی کسب کند.

وی اضافه کرد: وی در آغاز آموزش شمشیربازی این نکته را یادآوری می‌کرده که ما آمده‌ایم که شمشیربازی یاد بگیریم و کاری به فدراسیون نداریم هر زمانی که امام زمان (عج) ظهور کند در رکاب این امام همام خواهیم بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: علی یعقوبی در تفسیر قرآن کریم و نهج‌البلاغه مهارت داشت و پا منبری بود که چند وقت پیش هم که بحث شفا را به راه انداخته بود بازداشت شد.

مسئول امور فرهنگی شرق اروپا بیان داشت: در دوران ریاست جمهوری خاتمی بسیاری از سیاستمداران در کلاس‌های علی یعقوبی شرکت می‌کردند که از ابهت و عظمت خاصی برخوردار بود.

حسینی‌الست ادامه داد: در دوران ریاست جمهوری خاتمی دوست داشتند که اسلام‌‌های تقلبی در کشور رشد کند به همین خاطر می‌خواستند که با مرجعیت و ولایت فقیه در افتند و اسلام‌های تقلبی رشد کنند.

وی بیان داشت: جریان انحرافی هدفش این است که با ابزار دینی به ویژه وجود مقدس امام زمان (عج) به جنگ با ولایت فقیه رود و از تفکر شیعی و اصیل انقلابی به انحراف افتد.

این مسئول ابراز داشت: عشق به آحاد مردم جهان یکی دیگر از اهداف جریان انحرافی است که به آن معتقد هستند مگر می‌شود صدام حسین با امام راحل یکی دانست که این جز فراماسونری، معنی دیگری ندارد.

مسئول امور فرهنگی شرق اروپا ادامه داد: جبهه مشارکت می‌خواهد در حاشیه باشد و دیگران تصمیم‌گیری کنند و در واقع ملت را به حاشیه بکشانند بنا بر این می‌خواهند که تقدس‌زدایی کنند و دینداری را از چشم مردم بیاندازند به همین دلیل در فتنه 88 می‌خواستند ولایت فقیه را حذف کنند، ولی با بصیرت و هوشیاری مردم، تمام نقشه‌ها، اهداف و مقاصد شوم دشمنان نظام و اسلام نقش بر آب شد و با شکست مواجه شدند.

انتهای پیام/77006/ن۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول