اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم:

عزم مردم در دفاع از ولایت راسخ است

خبرگزاری فارس:‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، با صدور بیانیه‌ای از حضور گسترده مردم در مراسم باشکوه و شورانگیز حماسه 9 دی تقدیر کرد.

عزم مردم در دفاع از ولایت راسخ است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این بیانیه آمده است: برگزاری باشکوه و شورانگیز مراسم یوم الله نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و نخستین روز دهه بصیرت، نشان از عزم آهنین ملت برای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که همراه با بیانات ارزشمند و هشدار دهنده آیت الله محمدتقی مصباح یزدی این تجمع حماسی صلابت، پایمردی و عزم آهنین برگرفته از اعتقاد راسخ برای حضور آگاهانه در صحنه و صیانت از آرمان‌های دینی نظام مقدس اسلامی و ولایت مطلقه فقیه و در تجدید بیعت با مقتدای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب به نمایش گذاشت.

در ادامه این بیانیه آمده است: مردم ضمن تجدید بیعت با مقتدای عظیم‌الشان امت اسلام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بار دیگر با فریادهای رسا و کوبنده این پیام هشدار دهنده را به جهانیان اعلام کردند که با انسجام بیش از پیش هر نوع توطئه و فتنه رذیلانه سردمداران خون آشام استکبار و صهیونیست پلید و هم پیمانان و مزدوران ذلت پیشه آنان را در نطفه خفه خواهند کرد.

در پایان این بیانیه تصریح شده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با شکر و سپاس از این نعمت الهی، حضور و یکپارچگی تمام اقشار و رده‌های مدیریتی، نظامی و انتظامی و اطلاع رسانی تحسین برانگیز رسانه‌های گروهی را ارج نهاده و با اعتراف به عجز و ناتوانی در توصیف سپاس شایسته شکوه و عظمت ماندگار مراسم از شرکت کنندگان گرانقدر قدردانی و مزید توفیقات همگان را از بارگاه ربوبی مسئلت می‌کند.

انتهای پیام/2258/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول