اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه امام حسین(ع):

شاخص اصلی ولایت است/ 9 دی یک مانور گران برای دشمن بود

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه امام حسین(ع) گفت: قرار بود یک عاشورای دیگر در سال 88 به وجود آید و ولایت را در آن ذبح کنند اما طومار آنها پیچیده شد چرا که مردم ما تشخیص دادند که شاخص اصلی ولایت است.

شاخص اصلی ولایت است/ 9 دی یک مانور گران برای دشمن بود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدحسین رجبی دوانی عصر امروز در نشست سیاسی گروه موشکی 216 فاطر منطقه دوم ندسا اظهار داشت: دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به این نتیجه رسید که اگر انقلاب ادامه پیدا کند حکومت غرب از بین می‌رود و اسلام حاکم می‌شود به همین دلیل سعی کرد بر علیه این نظام توطئه کند.

وی افزود: دشمن در مرحله اول تلاش می‌کند از درون ما را تضعیف کند که یا از داخل فروپاشیدگی ایجاد شود و یا اینکه بتواند با یک حمله شیرازه نظام را فرو بپاشد اما در کشور ما با فداکاری مردم و با وجود اینکه ما در تحریم و محاصره بودیم دشمن موفقیتی کسب نکرد.

رجبی دوانی تصریح کرد: در فتنه سال 88 دشمن سعی کرد کار خود را با مزدوران داخلی و کسانی که در بطن انقلاب بودند اما با ولایت مشکل داشتند، به انجام برساند اما با درک صحیحی که مردم ما از ولایت داشتند با بصیرت خود جلوی این اقدام را گرفتند و فقط عده‌ای جاهل، ساده و بی‌دین در روز عاشورا به خیابان ریختند و کف و سوت زدند و خیمه‌های عزاداری امام حسین(ع) را آتش زدند.

این استاد برجسته دانشگاه خاطرنشان کرد: قرار بود یک عاشورای دیگر در سال 88 به وجود آید و ولایت را در آن ذبح کنند اما طومار آنها پیچیده شد چرا که مردم ما تشخیص دادند که شاخص اصلی ولایت است.

رجبی دوانی یادآور شد: حرکت 9 دی یک مانور گران برای دشمن بود و این امر، دشمن را مأیوس کرد و در واقع 9 دی طومار دشمن در هم پیچیده شد.

انتهای پیام/2451/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول