اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

هر عملی بدون ولایت فاقد اعتبار است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: هر عملی بدون ولایت فاقد ارزش و اعتبار است و مومن واقعی کسی است که در راه مستقیم حق قرار گیرد و با بصیرت حرکت کند.

هر عملی بدون ولایت فاقد اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضامحمد سلیمانی بعدازظهر امروز در دیدار جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرماندهان، مدیران و مسئولان سپاه استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: نیروهای بسیجی این استان در رده‌های گردان‌های امام حسین(ه)، حضرت زهرا(س) و دسته‌های واکنش سریع بیت‌المقدس سازماندهی شده و ماموریت‌های خود را به خوبی انجام می‌دهند. 

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در راستای معنویت افزایی در رده‌های سپاه و بسیج، گفت: برگزاری بیش از 250 گردهمایی سیاسی، دعوت از سخنرانان کشوری و برگزاری دوره‌های تداوم عقیدتی سیاسی و... از جمله این اقدامات به شمار می‌رود.

محمدسلیمانی رهنمودهای ولایت را چراغ راه دانست و گفت: فتنه بزرگ و پیچیده سال 88 با تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری افشا شد و اقشار مختلف مردم با حضور میلیونی خود در راهپیمایی نهم دی، پیوند عمیق ناگسستنی خویش را با ولایت اثبات کردند.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ملاک و معیار افراد زمان حال آنهاست، ابراز داشت: ارتباط با ولایت شاخص اصلی سنجش ارزش‌ها محسوب می‎شود.

وی متذکر شد: هر عملی بدون ولایت فاقد ارزش و اعتبار است و مومن واقعی کسی است که در راه مستقیم حق قرار گیرد و با بصیرت حرکت کند.

انتهای پیام/68001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول