اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان:

فعالیت‏های فرهنگی بانوان باید با محوریت سبک زندگی اسلامی باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با اشاره به فعالیت‏های بانوان در استان زنجان، گفت: فعالیت‏های فرهنگی بانوان باید با محوریت سبک زندگی اسلامی باشد.

فعالیت‏های فرهنگی بانوان باید با محوریت سبک زندگی اسلامی باشد

آذر آوازه امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در فعالیت‏های فرهنگی و مناسبت‏های ملی و مذهبی توجه به آگاه‏سازی سبک زندگی مورد توجه قرار گیرد.

وی به فعالیت‏های فرهنگی دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: فعالیت امور بانوان در همه شهرستان‏های استان در دهه مبارک فجر فعال خواهد بود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با اشاره به برپایی نمایشگاه‏های فرهنگی در استان، خاطرنشان کرد: نمایشگاه‏های فرهنگی در همه شهرستان‏ها با محوریت فعالیت‏های بانوان برپا خواهد شد.

وی به مصلای شهر زنجان اشاره کرد و یادآور شد: مصلای زنجان ظرفیت مناسبی برای اجرای فعالیت‏های فرهنگی دارد که باید از آن استفاده کرد.

آوازه خواستار برپایی نمایشگاه فرهنگی در مصلای زنجان شد و اظهار داشت: نمایشگاه فرهنگی دستگاه‏های اجرایی برای بانوان در مصلای شهر زنجان برگزار شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان انتقال ارزش‏های فرهنگی انقلاب اسلامی به نوجوانان و جوانان را مورد تاکید قرار داد و افزود: جامعه هدف فعالیت‏های فرهنگی با اولویت جوانان باشد.

وی خاطرنشان کرد: برپایی مسابقات در موضوعات مختلف فرهنگی ایجاد انگیزه خواهد کرد.

آوازه به مسابقه قصه‏گویی و خاطره‏نویسی اشاره کرد و ادامه داد: خاطره‏نویسی و قصه‏گویی موضوعات مناسبی برای قشر نوجوان است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با تاکید بر اهمیت اطلاع‏رسانی برنامه‏های فرهنگی، یادآور شد: موضوع اطلاع‏رسانی در فعالیت‏های فرهنگی بانوان نیازمند توجه بیشتری است.

وی به جایگاه زنان در جامعه اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: جایگاه زن در جمهوری اسلامی ایران جایگاهی ارزشی است.

آوازه از تشکیل 20 کمیته اجرایی برای دهه مبارک فجر خبر داد و یادآور شد: یک کمیته تخصصی برای فعالیت فرهنگی بانوان تشکیل شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان فعالیت زنان در امور فرهنگی را حائز اهمیت خواند و تاکید کرد: فعالیت یک زن یعنی فعالیت یک خانواده در مسائل فرهنگی کشور که این موضوع مهمی است.

وی افزایش مشارکت بانوان در فعالیت‏های اجتماعی را خواستار شد و خاطرنشان کرد: زمینه فعالیت بانوان در همه عرصه‏های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور فراهم است.

انتهای پیام/73002/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول