اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چایپاره:

سبک زندگی اسلامی باید برای مردم تبیین شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه چایپاره گفت: سبک زندگی اسلامی در جامعه به طور مؤثر تبیین شود تا خانواده‌ها به این سمت حرکت کنند.

سبک زندگی اسلامی باید برای مردم تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره حجت‌الاسلام محمود ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سفری که به خراسان شمالی داشتند به این مبحث به طور مفصل پرداخته و رهنمودهایی نیز ارائه کردند که باید به مسائل توصیه شده توسط ایشان بیشتر توجه شود.

وی ادامه داد: کشور ما نه‌ تنها در جهان اسلام بلکه در سراسر دنیا یک الگو است بنابراین زندگی خانواده‌های ایرانی در زمینه‌های مختلف نیز باید واجد ویژگی‌های برجسته بوده و از هر نظر قابل تأمل باشد بنابراین می‌طلبد به موازین اسلامی در زندگی روزانه بیشتر توجه کرده و این مفاهیم به گروه‌های مختلف اجتماعی آموزش داده شود.

ابراهیمی با اظهار به اینکه میلاد حضرت مسیح (ع) را در پیش داریم، بیان داشت: ملت ایران اسلامی به ویژه آذربایجان غربی مهد ادیان، اقوام و افکار مختلف است ولی در طول تاریخ در کنار یکدیگر زندگی مسالمت‌آمیزی در پیش گرفته‌اند و همیشه اتحاد و یکدلی خود را حفظ می‌کنند.

وی با اشاره به مواضع کشورهای غربی به ویژه آمریکای جنایتکار، اظهار داشت: ملت ایران اسلامی در طول 33 سال گذشته با عزت و افتخار در عرصه بین‌المللی ظاهر شد‌ه‌اند و تحریم‌های سنگین اقتصادی در اراده جوانان این مرز و بوم هیچ‌ خللی وارد نکرده است.

امام جمعه چایپاره با اظهار به اینکه کشورهای مستکبر دنیا مقابل ایران همیشه سیاست تزویر و ریا در پیش گرفته‌اند اظهار داشت: ایران اسلامی مواضع خود را به طور شفاف و روشن مطرح کرده، همیشه و با وجود دشواری‌های مختلف در راه آرمان‌ها ایستادگی و پایداری کرده است.

انتهای پیام/61002/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول