اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه اصفهان:

دین داری نمونه پاسداشت سبک زندگی شهداست

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه اصفهان گفت: ما باید با دین‌داری پاسداشت سبک زندگی شهدا باشیم و به دشمنان ثابت کنیم که با دین‌داری می‌توان مملکت را اداره کرد.

دین داری نمونه پاسداشت سبک زندگی شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام مهدی گرجی ظهر امروز در مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس در جمع مردم شهید پرور اصفهان اظهار کرد: ما مردم در مقابل شهدا مسئول هستیم و در قبال این مسئولیت باید چند اصل را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه مرگ در راه خدا برای شیعه موجب عزت است، افزود: آنچه که ما امروز به دست آورده‌ایم حاصل خون شهدا است و باید قدرشناس آنها باشیم هر چند قدرشناسی ما در حد منزلت این شهدا نیست.

استاد حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: تفکر شهادت نقطه قوت شیعه است که هدفی جز رسیدن به خداوند ندارند و این چیزی است که امام راحل فرمودند؛ ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

وی با تاکید به اینکه همه باید پاسداشت سبک زندگی شهدا و ادامه دهنده راه آنها باشیم، گفت: اطاعت از ولی امر مسلمین نمونه‌ای از این پاسداشت شهدا است.

گرجی ادامه داد: اطاعت از امر ولی، خانواده دوستی، محبت به دیگران و مقاومت از جمله درس‌هایی است که باید از مکتب شهدا سرمشق گرفت.

وی افزود: ما باید نشان دهیم که با دین‌داری مملکت را اداره‌ می‌کنیم چرا که قبل از انقلاب نیز چنین تفکری با حزب کمونیست وجود داشت که با دین‌داری نمی‌توان مملکت را اداره کرد.

استاد حوزه علمیه اصفهان اضافه کرد: امام خمینی(ره) نیز با دین‌داری انقلاب کرد و امروز باز این موضوع از سوی دشمنان طرح می‌شود و ما باید ثابت کنیم که با دین‌داری و پاسداشت سبک زندگی شهدا است که می‌تواند مملکت را اداره کرد.

انتهای پیام/63012/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول