اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار:

محتوای قرآنی را در سبک زندگی پیاده کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهار با ابراز تأسف از اینکه جوانان ما سواد قرآنی ندارند، گفت: باید محتوای قرآن کریم را در سبک زندگی پیاده کنیم.

محتوای قرآنی را در سبک زندگی پیاده کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا صبح امروز در همایش تجلیل از فعالان قرآنی ویژه خانواده‌های نیروی انتظامی شهرستان بهار اظهار داشت: قرآن هدیه‌ای آسمانی است که به انسان‌ها درس زندگی می‌دهد و از زشتی‌ها و پلیدی‌ها باز می‌دارد.

وی افزود: یکی از اساسی‌ترین مأموریت‌های نیروی انتظامی ایجاد آرامش و امنیت در جامعه است که این امر مهم با داشتن روحیه الهی و قرآنی میسر خواهد شد.

امام جمعه بهار به ابعاد مختلف قرآن که برای همه زوایای زندگی برنامه دارد اشاره کرد و افزود: در همه نیازمندی‌های زندگی اعم از جایگاه والدین، جایگاه و ارزش زن در خانواده، احترام به یکدیگر، اقتصاد خانواده، سیاست خانواده و در همه ابعاد دیگر اسلام و قرآن برنامه دارد و باید محتوای قرآن کریم را در سبک زندگی پیاده کنیم. 

وی به چگونگی اجرای قرآن در زندگی پرداخت و گفت: نخستین گام در این مسیر آموزش قرآن است چرا که بسیار تأسف‌انگیز است که بچه‌های ما و حتی تحصیلکرده‌های دانشگاهی ما سواد قرآنی نداشته باشند.

حاتم‌نیا خاطرنشان کرد: علل موفقیت و ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران در مقابل دشمنان اسلام، توسل به قرآن کریم و قرار گرفتن در زیر چتر ولایت بوده و این 2 عنصر باعث عزت ملت ایران شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان بهار نیز ترویج فرهنگ قرآنی را بسیار ارزشمند دانست و گفت: اگر فرهنگ غنی قرآن کریم که موجب سعادت انسان‌ها است، در میان اقشار جامعه نهادینه شود و عمل به آموزه‌های این کتاب آسمانی در رأس امور قرار گیرد، تمام مشکلات برطرف می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد رستگاری افزود: قرآن کریم به همه انسان‌ها درس ایثار، فداکاری، حق‌طلبی، استکبارستیزی و زندگی سعادتمندانه می‌دهد، به همین دلیل دشمنان تمایل ندارند که این کتاب آسمانی، درس زندگی مسلمانان و جهانیان باشد.

در پایان به 35 نفر از فعالان قرآنی خانواده انتظامی شهرستان بهار هدایایی اهداء شد.

انتهای پیام/2499/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول