اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 10 وز

جشنواره زمستانه در آبادان در حال برگزاری است

خبرگزاری فارس: نائب رئیس مجمع امور صنفی آبادان گفت: جشنواره زمستانه مواد غذایی در خیابان دبستان برپا است.

جشنواره زمستانه در آبادان در حال برگزاری است

احمد زندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار داشت: جشنواره زمستانه موادغذایی با 15 درصد تخفیف در فروشگاه بزرگ یازهرا (س) شهرستان آبادان برگزار می‌شود.

وی افزود: این فروشگاه در مناسبت‌های مختلف مایحتاج شهروندان از جمله موادغذایی، پوشاک، مبل و لوازم خانگی را ارائه کرده و در حال حاضر نیز جشنواره زمستانه مواد غذایی انواع برنج، شیرینی، رب‌گوجه، مرغ و گوشت را هم عرضه می‌کند.

نائب رئیس مجمع امور صنفی شهرستان آبادان ادامه داد: این نمایشگاه از روز گذشته به مدت 10 روز با عرضه انواع مواد غذایی در خیابان دبستان جنب بازارچه خوداشتغالی بانوان راه‌اندازی شده است.

وی در همین خصوص عنوان کرد: فروشندگانی از شهرهای اصفهان، تهران، تبریز، خرم‌آباد و دیگر شهرهای استان خوزستان به عرضه مواد خوراکی شهرستان خود در این جشنواره زمستانه می‌پردازند.

زندی در پایان گفت: از برنامه‌های آینده مجمع امور صنفی شهرستان آبادان برگزاری نمایشگاه بهاره در قالب‌های وسیع‌تر و در محل دائمی نمایشگاه‌های منطقه آزاد اروند است.

انتهای‌پیام/72001/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول