اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس مجمع امور صنفی آبادان خبر داد

افزایش توزیع برنج در بازار آبادان

خبرگزاری فارس: نائب رئیس مجمع امور صنفی آبادان از افزایش توزیع برنج به‌منظور نظارت هر چه بیشتر بر قیمت این محصول در بازار شهرستان خبر داد.

افزایش توزیع برنج در بازار آبادان

احمد زندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار داشت: با توجه به تقاضای شهروندان برای برنج در سطح شهرستان، مجمع امور صنفی آبادان اقدام به افزایش توزیع برنج در بازار منطقه کرده است.

وی افزود: بسیاری از این شهروندان با گزارش‌های مکرر خود به این اداره خواهان کنترل قیمت برنج در بازار شهرستان بودند که با نظارت‌های صورت گرفته توسط بازرسان این مهم را مدنظر قرار داده‌ایم.

نائب رئیس مجمع امور صنفی آبادان همچنین عنوان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، بازار برنج شهرستان را به بهترین شکل نظارت کرده و هرگونه افزایش قیمت در مراکز توزیع و فروش سطح بازار را کنترل کردیم.

وی ادامه داد: در همین راستا همچنان بازرسی‌ و نظارت بر بخش‌های مختلف بازار شهرستان در دستور کار این اداره قرار دارد و هر روز در چند نوبت بازرسی توسط بازرسان ویژه مجمع امور صنفی انجام می‌شود.

زندی در پایان اظهار داشت: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان در زمینه کنترل قیمت اقلام مصرفی در بازار شهرستان است.

انتهای‌پیام/72001/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول