اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجمع امور صنفی کشور:

کنترل بازار با همکاری مردم محقق شده است

خبرگزاری فارس: عضو مجمع امور صنفی کشور با اشاره به کنترل صورت گرفته در بازار به ویژه کف آن گفت: این موفقیت با همکاری مردم محقق شده است.

کنترل بازار با همکاری مردم محقق شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رحیم حاج نایبی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به واگذاری امور نظارت به تشکیلات مردمی مجمع امور صنفی در زمان دولت‌های نهم و دهم اظهار داشت: بحث واگذاری امور مردم به خود آنها از خیلی وقت پیش مطرح بود ولی در زمان این دولت محقق شد.

وی به اخلال‌های به وجود آمده در اقتصاد کشور توسط استکبار اشاره کرد و گفت: با مشکلات به وجود آمده در اقتصاد کشور کار مجمع امور صنفی و دولت در کنترل بازار بسیار مشکل شد ولی هر دو تشکل با درک شرایط و همکاری از این مرحله عبور کردند.

وی با بیان اینکه مجمع امور صنفی به خوبی پاسخ اعتماد نظام را داده است، افزود: استان زنجان در کنترل کف بازار مقام نخست را کسب کرده است.

حاج‌ نایبی موفقیت کسب شده در کنترل بازار را مرهون همکاری مردم با مسئولان اعلام کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تغییرات به وجود آمده در دیدگاه مردم ایران در مورد زنجان اشاره و تصریح کرد: زنجانی‌ها این تغییر را مدیون سیدالشهدا و عزاداری‌های ایام محرم هستند.

عضو مجمع امور صنفی کشور با اشاره به قرابت فرهنگی موجود بین استان‌های زنجان و اردبیل تصریح کرد: تبادل مدیر بین این دو استان این قرابت را افزون می‌کند.

وی در پایان بر لزوم جدیت در کنترل بازار برای جلوگیری از اجحاف حقوق مصرف‌کننده و تولیدکننده تاکید و برای مدیریت جدید تعزیرات حکومتی استان زنجان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/73004/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول