اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی

8 گروه بر عرضه مواد غذایی شب یلدا نظارت دارند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از ساماندهی 8 گروه برای نظارت بر عرضه مواد غذایی شب یلدا در استان خبر داد.

8 گروه بر عرضه مواد غذایی شب یلدا نظارت دارند

سید ابراهیم حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این گروهای بازرسی با توجه به فرا رسیدن شب یلدا و افزایش تقاضای خرید شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه در کنار این گروهای بازرسی طرح شب یلدا، بازرسانی از اتحادیه‌های صنفی نیز حضور دارند، تصریح کرد: این گروه‌های بازرسی اصناف نسبت به بازارهای عرضه مواد غذایی از جمله میوه، شیرینی و آجیل استان نظارت دارند.

حسینی گفت: همچنین گشت‌های منظمی به همین مناسبت با شرکت اکیپ‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اماکن و دامپزشکی در بازارهای عرضه مواد غذایی استان انجام می‌شود، این طرح به خاطر در پیش بودن شب یلدا تشدید شده است.

وی اضافه کرد: نیروهای بازرسی حاضر در طرح به طور گسترده و با دقت‌نظر هر گونه تخلف را شناسایی می‌کنند.

این مسئول با تاکید بر همکاری اصناف در راستای اجرای هر چه بهتر طرح نظارتی یلدا خاطر‌نشان کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با تعزیرات، پرونده‌های تخلفاتی که در این راستا تشکیل می‌شود به صورت خارج از نوبت به تعزیرات حکومتی معرفی و رسیدگی خواهد شد.

حسینی همچنین از عموم مردم خواست تا هرگونه تخلف از قبیل گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و یا ارائه فاکتور را به شماره تلفن 124 گزارش کنند.

انتهای پیام/63003/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول