اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 10 استان کشور

نمایشگاه شیرینی و مواد غذایی در اردبیل گشایش یافت

خبرگزاری فارس: هفتمین نمایشگاه شیرینی و شکلات و مواد غذایی با حضور تولید‌کنندگان 10 استان کشور در اردبیل گشایش یافت.

نمایشگاه شیرینی و مواد غذایی در اردبیل گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که صبح امروز و در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزار شد در کنار برپایی هفتمین نمایشگاه شیرینی و شکلات، مواد غذایی و کودک و نوجوان، به‌ صورت همزمان هشتمین نمایشگاه صنایع غذایی، ماشین‌آلات وابسته و تولیدی نیز گشایش یافت.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل در این مراسم اظهار داشت: در این نمایشگاه مشترک تولید‌کنندگان واحدهای برتر استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، البرز، زنجان، گیلان، قم، اصفهان، کرمان، یزد و اردبیل حضور دارند.

مهدی خدمتی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه در 45 غرفه محصولات متنوع عرضه شده و علاقمندان می‌توانند از امروز تا پنجم دی از این نمایشگاه و از ساعت 15 تا 21 دیدن کنند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه‌ها فرصتی مناسب برای تولید‌کنندگان داخلی نیز به وجود آورده تا از فناوری‌های جدید بهره بگیرند، یادآور شد: ما در صدد هستیم تا با برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی زمینه‌ای را برای فعالان بخش‌های مختلف فراهم آوریم تا با حضور در نمایشگاه از آخرین یافته‌های تولیدی و صنعتی آنها بهره‌برداری کنند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل با یادآوری اینکه در سال جاری 34 عنوان نمایشگاه برگزار شده و یا در حال برگزاری است، گفت: تا پایان سال جاری نیز چهار نمایشگاه بزرگ را بر اساس تقویم نمایشگاهی برگزار خواهیم کرد که مهمترین آنها نمایشگاه مبلمان، کالاهای ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، خانه مدرن و دکوراسیون منزل است.

خدمتی بیان داشت: اواخر اسفند ماه نیز از 15 تا 26 همزمان با سراسر کشور نمایشگاه محصولات بهاره در اردبیل برگزار خواهد شد.

این مسئول همچنین از حضور در نمایشگاه برون‌مرزی خبر داد و افزود: نمایشگاه تخصصی کشاورزی و صنایع تبدیلی ایران از 18 تا 21 بهمن ماه در شهر باکو برگزار خواهد شد که فعالان اقتصادی این استان به نمایندگی از کشورمان در این نمایشگاه حاضر خواهند بود.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل تصریح کرد: برای سال آینده نیز برنامه‌ریزی‌ها برای برپایی نمایشگاه‌های متنوع در دست اقدام است که پیش‌بینی می‌کنیم بیش از 35 نمایشگاه نیز در سال آینده در فصول و مناسبت‌های مختلف برگزار کنیم.

خدمتی ادامه داد: ما برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف از تولید‌کنندگان، فعالان اقتصادی و تولیدی دعوت می‌کنیم تا در این عرصه حضور پیدا کنند اما گاه در این مسیر با مشکلات و تنگناهایی روبه‌رو می‌شوند که امکان حضور آنها میسر نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود ابراز داشت: بالطبع در فصل پاییز و زمستان به دلیل فاصله گرفتن محل نمایشگاه از مرکز شهر حضور مردم و بازدیدکنندگان نسبت به فصول دیگر کمتر است که در این مورد سعی کردیم سرویس‌هایی را راه‌اندازی کنیم تا به صورت رایگان عموم بازدیدکنندگان را به محل نمایشگاه منتقل کنند.

انتهای پیام/62003/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول