اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویراحمد:

موبایلی‌ها و پوشاکی‌ها بیشترین تخلفات صنفی یاسوج را دارند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی بویراحمد گفت: بیشترین تخلفات صنفی در این شهرستان مربوط به واحدهای صنفی موبایل‌فروشان و پوشاکی‌ها است.

موبایلی‌ها و پوشاکی‌ها بیشترین تخلفات صنفی یاسوج را دارند

اسکندر روزبهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به نحوه نظارت بر اصناف در بازار بویراحمد اشاره کرد و گفت: مجمع امور صنفی بویراحمد دارای 9 بازرس بوده که از هشت صبح تا پاسی از شب در مواقع اضطراری به منظور کنترل بازار خدمت‌رسانی و تلاش می‌کنند.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویراحمد اظهار کرد: واحدهای صنفی در واحدهای مشخصی کنترل بازار و نظارت را بر عهده دارند که با توجه به گزارش‌های رسیده عملکرد آن‌ها تاکنون مناسب ارزیابی شده است.

روزبهی بیشترین تخلفات در شش ماه اول سال جاری را در اصناف این شهرستان مربوط به دو واحد صنفی ذکر کرد و گفت: بیشترین تخلفات مربوط به واحدهای صنف موبایل‌فروشان و پوشاک بوده که با همکاری تعزیرات حکومتی شناسایی و مطابق قانون برخورد لازم اعمال و جریمه نقدی زیادی را تاکنون متحمل شده‌اند.

وی علت گرانی برخی کالاهای موجود در بازارچه یاسوج را ناشی از واردات کالا از دیگر استان‌ها بیان کرد و ابراز داشت: با توجه به این‌که نظارت لازم صورت می‌گیرد ولی به دلیل واردات، برخی کالاها افزایش قیمت داشته که امیدواریم در آینده نزدیک کهگیلویه ‌و بویراحمد خود تولیدکننده مواد مصرفی بازار باشد تا از میزان افزایش قیمت‌ها کاسته شود.

روزبهی اجرای طرح شبنم را در تنظیم هر چه بهتر بازار مؤثر دانست و تصریح کرد: از اوایل بهمن سال جاری کالاهای بدون شناسه «بارکد» طرح شبنم جمع‌آوری و با متخلفان طبق قانون برخورد لازم اعمال می‌شود.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر واردات برنج تایلندی به این شهرستان گفت: این کالا وارداتی بوده و با توجه به میزان سهمیه کشوری در مواقع ضروری ارائه می‌شود و متأسفانه زمانی که تاریخ انقضاء آن‌ها رو به اتمام باشد به صورت انبوه وارد بازار می‌شود.

انتهای پیام/82011/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول