اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت:

حمایت از سرمایه‌گذاری سربلندی برابر تهدیدات اقتصادی است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت گفت: هر چه ما از سرمایه‌گذاری داخلی حمایت کنیم به همان اندازه در برابر تهدیدات اقتصادی دشمنان سربلند می‌شویم.

حمایت از سرمایه‌گذاری سربلندی برابر تهدیدات اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمود معناصری در نشست بررسی مسائل سرمایه‌گذاری این شهرستان که با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر در دو شهرک صنعتی جیرفت زمینه برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فراهم و زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق و... در این شهرک‌ها تامین شده است.

وی با بیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و افزایش تولید داخلی، وابستگی به تولیدات خارجی و واردات را کاهش می‌دهد، تصریح کرد: هر چه ما از سرمایه‌گذاری داخلی حمایت کنیم به همان اندازه در برابر تهدیدات اقتصادی دشمنان سربلند می‌شویم.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت گفت: به منظور سرعت بخشیدن به روند کارها نشست‌های متعددی با مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شده و در حال حاضر شرایط برای ورود بخش خصوصی در این شهرستان فراهم است.

معناصری اذعان داشت: با وجود همه تحریم‌های اقتصادی در بخش تولید گام‌های مؤثری برداشته شده و دولت با ارائه تسهیلات به طرح‌های اقتصادی توجیه‌پذیر از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند.

انتهای پیام/2655/ن10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول