اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

سرمایه‌گذاری 2500 میلیارد تومانی دولت در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: طی هفت سال اخیر بیش از 2500 میلیارد تومان در عمران و آبادی استان بوشهر سرمایه‌گذاری شده است.

سرمایه‌گذاری 2500 میلیارد تومانی دولت در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، فریدون حسنوند ظهر امروز در حاشیه بازدید از پارس‌جنوبی اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در مسیر رشد و توسعه روزافزون قرار دارد و روز به‌روز شاهد پیشرفت بیشتری هستیم.

وی افزود: دولت نهم و دهم در سطح استان بوشهر اقدامات ارزشمندی انجام داده و طی هفت سال بیش از 2500 میلیارد تومان در عمران و آبادی استان بوشهر سرمایه‌گذاری شده است.

 استاندار بوشهر با بیان اینکه طی  15 سال برنامه اول دوم و سوم 430 میلیارد تومان در استان بوشهر هزینه شده خاطرنشان کرد: این رقم در دو دولت نهم و دهم به 2500 میلیارد تومان رسید که اوج توجه و مساعدت دولت برای توسعه همه جانبه استان بوشهر بود.

حسنوند تصریح کرد: در سفرهای استانی رئیس جمهور به استان بوشهر اعتبارات قابل توجهی هزینه شد به طوری که در سفر اول شاهد 112 مصوبه بودیم که این طرح‌ها با 98 درصد پیشرفت به وضعیت بسیار خوبی رسیده‌اند.

وی اضافه کرد: مصوبات سفر دوم نیز 250 مصوبه و توافقنامه و 1500 میلیارد تومان و 78 درصد پیشرفت و سفر سوم با 278 مصوبه و توافقنامه و6500 میلیارد تومان و 35 درصد در حال اجراست.

استاندار بوشهر با برشمردن برجستگی‌های استان بوشهر گفت: نیروگاه اتمی، بیش از 707 کیلومتر مرز دریایی، 29درصد نوار ساحلی کشور، 51 درصد طول خلیج فارس و وجود مجاهدانی همچون رئیس‌علی دلواری به‌عنوان سمبل مقاومت و مبارزه با استکبار و شهید مهدوی و مبارزان رویایی مستقیم با ناوگان آمریکایی در خلیج فارس از جمله ویژگی‌های این استان است.

بر اساس این گزارش، امروز با حضور رئیس جمهور و وزیر نفت و مسئولان استان بوشهر، دو طرح عظیم پتروشیمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/2451/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول