اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مجتمع فرهنگی و خدماتی آهوان:

برخی‏ها مقابل سرمایه‏گذاری در کشور مانع ایجاد می‏کنند

خبرگزاری فارس: مدیر مجتمع فرهنگی و خدماتی آهوان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: با این وجود، برخی‏ها مقابل سرمایه‏گذاری در کشور مانع ایجاد می‏کنند.

برخی‏ها مقابل سرمایه‏گذاری در کشور مانع ایجاد می‏کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ابوالحسن فولادیان ظهر امروز در نشستی که به منظور تسریع و تسهیل در آماده‏سازی و تکمیل مجموعه فرهنگی آهوان و رفع موانع موجود بر سر راه اجرای این پروژه، با حضور جمعی از مدیران کل و مسئولان دستگاه‏های اجرایی استان سمنان در دفتر نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس تشکیل شد، عشق به میهن را مهم‏ترین عامل سرمایه‏گذاری در این پروژه دانست و افزود: با عشق در اینجا سرمایه‏گذاری کرده‏ایم و هدفمان در درجه نخست، خدمت به مردم است.

وی افزود: به واسطه تعلق خاطری که به استان و شهرستان سمنان داشتیم، تصمیم گرفتیم سرمایه‏گذاری‏های خود را از خارج کشور به این شهرستان منتقل کنیم.

مدیر مجتمع فرهنگی و خدماتی آهوان ارتباط با مدیران استان سمنان را خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: در هر زمانی که نیاز بود به مدیری دسترسی داشته باشیم، این فرصت برایمان به خوبی فراهم شد.

فولادیان با انتقاد از کوتاه بودن مدت اعتبار مجوزها، فرایند اخذ مجوزها را طولانی دانست و گفت: در مجوزهایی که از یک سازمان اخذ می‏شود، به دلیل کوتاه بودن مدت اعتبار و طولانی بودن فرایند اخذ مجوزها، سرمایه‏گذار تا موفق به اخذ مجوز از دستگاه دیگر شود، مدت اعتبار مجوز قبلی به اتمام می‏رسد.

وی تصریح کرد: سرمایه‏گذار باید دوباره این فرایند را طی کند و این موضوع یکی از عوامل کندی و پیچیدگی کارهاست.

مدیر مجتمع فرهنگی و خدماتی آهوان از مدیران استان سمنان خواست تا زمان اعتبار مجوزها را افزایش دهند.

این سرمایه‏گذار، توجه بیشتر مسئولان به این پروژه را خواستار شد و بیان داشت: باید دانست که در این نقطه که از نقاط سردسیر و حادثه‏خیز استان سمنان است، چه کسانی هنگام  تردد بیشتر با مشکل مواجه می‏شوند و در زمستان مردمی که به علت کمبود سوخت یا مسدود شدن راه‏ها گرفتار می‏شوند، چگونه باید به کمک آنها شتافت.

فولادیان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: وقتی مقام معظم رهبری می‏فرمایند که از سرمایه‏گذار حمایت کنید، چرا برخی سعی در ایجاد موانع در سرمایه‏گذاری و پیشرفت منطقه دارند.

وی از عدم تخصیص اعتبار به این پروژه انتقاد کرد و افزود: تاکنون بالغ بر 70 میلیارد ریال در این پروژه سرمایه‏گذاری شده و تمام سرمایه‏گذاری‏های انجام شده از محل منابع شخصی سرمایه‏گذار بوده است.

مدیر مجتمع فرهنگی و خدماتی آهوان تصریح کرد: اعتقادی به سپرده‏گذاری در بانک‏ها برای بهره‏مندی از سود بانکی نداریم.

فولادیان، تامین آب، گاز و خطوط مخابراتی را از مهم‏ترین مشکلات و نیازهای این مجتمع دانست و افزود: این پروژه در آینده‏ای نزدیک به بهره‏برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/2249/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول